Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Fru Nielsen

Du skal jo som det første og mest vigtige bare være dig selv, helt hundrede procent....

Du skal tage det tøj på du føler dig allermest lækker i, dog skal du ikke være for nedringet....

Også lad være med at hoppe i kanen med ham på første date, det virker hurtig billig og han kommer ikke igen....  Mænd vil gerne have kvinder som kan sige nej, og som ved hvad de vil. Også kan de godt lide at blive nysgerrige... Går du i seng med ham den første aften, så har han ikke noget at glæde sig til, udover at lære dig beder at kende, men det dropper de tit efter at have haft en med i seng, hvis det sker på første date...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

JulieE

Ih... Dorthe!! Hvor spændende!!! Har inge gode råd, men ville bare lige skrive weeee!!! Glæder mig til at høre mere 

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Grin og være glad :-)

Ikke snakke for meget om baby, lort, bræk og dengang du havde brystbetændelse :-)

Vær dig selv

Spørg ind til ham og hans dag

Vær afslappet

Ihh hvor fedt Dorthe! Glæder mig til at høre hvordan det går :-)

1) det er jeg altid

2) uups nej..huske huske huske

3) ved ikke hvem jeg ellers skulle være

4) tjek

5) jeg vil prøve

Jaaaaaaa det blir lidt sjovt igen..hvad med dig?

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Lauritz skriver:

Sørg for at få en veninde eller andet til at ringe til dig 1 time inde i daten, hvis det går skidt og han slet ikke er din type, så er din datter lige blevet syg så du er nødt til at smutte

Hahaha ja...der er en tidsbegrænsning på allerede for vi skal begge have babysitter på

Anmeld

15. juni 2011

Caroline86

jeg har kun ét råd:

vær dig selv! så fantastisk som du er kan det umuligt gå galt hvis bare du er dig selv

glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

15. juni 2011

2babygirls

dorthemus skriver:

Giv mig jeres 5 bedste den-går-du-ikke-galt-i-byen-med råd til mig, som GIIIIIIISP skal på date næste tirsdag efter 2 år i single/babyland

Daten er fra Dating.dk og jeg er ret spændt for han er meeeget sød

Hi hi, kom glad

Total dårlig og sort humor... I låve it!!!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Ih... Dorthe!! Hvor spændende!!! Har inge gode råd, men ville bare lige skrive weeee!!! Glæder mig til at høre mere 

Taaaak Julie

Anmeld

15. juni 2011

K&S

dorthemus skriver:

Giv mig jeres 5 bedste den-går-du-ikke-galt-i-byen-med råd til mig, som GIIIIIIISP skal på date næste tirsdag efter 2 år i single/babyland

Daten er fra Dating.dk og jeg er ret spændt for han er meeeget sød

Hi hi, kom glad

Ih, hvor dejligt for dig, Dorthe...!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Tina&Martin skriver:

Total dårlig og sort humor... I låve it!!!

Hahaha

Anmeld

15. juni 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

1) det er jeg altid

2) uups nej..huske huske huske

3) ved ikke hvem jeg ellers skulle være

4) tjek

5) jeg vil prøve

Jaaaaaaa det blir lidt sjovt igen..hvad med dig?

Jeg er også igang :-)

Jonglerer lidt mellem lidt forskellige lige pt - altså jeg dater ikke flere på en gang, men der er to jeg snart skal på dates med, og en jeg har været på date med (og som ikke bliver til mere end en ven og en man lige kan flirte lidt med hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.