hvad er jeres job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

serinasmor

Frk_Dylan<3 skriver:

Er du i skole nu??

jep ... var i skole til 2.30 i nat  ... men fik printet alt ... var hjemme kl 3.00 .. op igen 5.50 aflevere serina .. og ud og aflevere .. nu sidder jeg så og skal have printet en ansøgning i god kvalitet for kæresten .. men mangler kun en enkelt side .. så kan jeg komme hjem i seng ...

Jeg går på en grafisk uddannelse hvor vi var 100 studerende der alle skal printe på specielt papir (som printeren ikke altid kan håndtere) fra store filer (som printeren ikke altid kan håndtere) skulle aflevere kl 10.00 idag ... og nårh ja .. vi har kun én printer det er acceptabelt at printe på .. grundet den grafiske uddannelse ...

så  derfor SKAL det jo kokse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Miss T

Jeg er lægesekretær og souschef på en øjenafdeling. Jeg arbejder fra enten 6-7 og så til alt mellem 14-15 eller til jeg beslutter mig for at gå hjem. Jeg bestemmer selv og elsker at møde tidligt og gå tidligt for at hente unger, og så slipper jeg for myldretrafikken  Weekendfri og masse af hjemmearbejdsdage, det er lige i min ånd.

Masse af administration og patient-/teamsamarbejde.

Anmeld

16. juni 2011

Hertzum77

Jeg er trafikdisponent ansat ved Banedanmark. Jeg har meget skiftende arbejdstider. Jeg arbejder dog mest morgenvagter (07.00-15.10) og nattevagter (22.50-07.10) Har arbejde hver anden weekend og helligdage alt efter hvordan planen falder ud.

Det passer rigtig fint i vores lille familie. Jeg nyder at holde pigerne hjemme på mine hverdagsfri (nu kun den lille), eller hente dem tidligt

Anmeld

16. juni 2011

musse1

jeg er hjemmegående ,så tjener ingen ting, lever af mandes løn her hjemme

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

Jeg er sygeplejerske, men har som det ser ud nu, primært dagvagter (enkelte weekend og aftenvagter på en måned).