hvad er jeres job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

serinasmor

Frk_Dylan<3 skriver:

Er du i skole nu??

jep ... var i skole til 2.30 i nat  ... men fik printet alt ... var hjemme kl 3.00 .. op igen 5.50 aflevere serina .. og ud og aflevere .. nu sidder jeg så og skal have printet en ansøgning i god kvalitet for kæresten .. men mangler kun en enkelt side .. så kan jeg komme hjem i seng ...

Jeg går på en grafisk uddannelse hvor vi var 100 studerende der alle skal printe på specielt papir (som printeren ikke altid kan håndtere) fra store filer (som printeren ikke altid kan håndtere) skulle aflevere kl 10.00 idag ... og nårh ja .. vi har kun én printer det er acceptabelt at printe på .. grundet den grafiske uddannelse ...

så  derfor SKAL det jo kokse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Miss T

Jeg er lægesekretær og souschef på en øjenafdeling. Jeg arbejder fra enten 6-7 og så til alt mellem 14-15 eller til jeg beslutter mig for at gå hjem. Jeg bestemmer selv og elsker at møde tidligt og gå tidligt for at hente unger, og så slipper jeg for myldretrafikken  Weekendfri og masse af hjemmearbejdsdage, det er lige i min ånd.

Masse af administration og patient-/teamsamarbejde.

Anmeld

16. juni 2011

Hertzum77

Jeg er trafikdisponent ansat ved Banedanmark. Jeg har meget skiftende arbejdstider. Jeg arbejder dog mest morgenvagter (07.00-15.10) og nattevagter (22.50-07.10) Har arbejde hver anden weekend og helligdage alt efter hvordan planen falder ud.

Det passer rigtig fint i vores lille familie. Jeg nyder at holde pigerne hjemme på mine hverdagsfri (nu kun den lille), eller hente dem tidligt

Anmeld

16. juni 2011

musse1

jeg er hjemmegående ,så tjener ingen ting, lever af mandes løn her hjemme

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

Jeg er sygeplejerske, men har som det ser ud nu, primært dagvagter (enkelte weekend og aftenvagter på en måned).

Min kæreste læser også til sygeplejerske og når jeg er færdig med barsel er han (forhåbentlig) i arbejde og så er jeg lidt spændt på hvordan vi skal få det til at gå op ift barnet, men mon ikke det løser sig?

Anmeld

16. juni 2011

Bshizzle

Jeg går hjemme pga kroniske smerter.. og gjort en del år nu.  

Min drøm er at smerterne en dag vil forsvinde så jeg kan komme i arbejde igen. - Gerne med børn som før i tiden.

Anmeld

16. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Hej med jer!!!!

Vil gerne hører ad hvad i har af job eller lign? og hvad i tjener og hvad jeres arbejdstider er?

jeg er lidt træt af mit arbejde jeg arbejder skiftehold så den ene uge 07.00-15.00 og den anden uge 15.00-00.00 og jeg synes ikke jeg har nok tid med min familie i den ene af ugerne, ud over det er jeg butiksudlært, men det er desværre os nogle møg arbejdstider med små børn..

mit drømmejob ville være noget med 7-15 hver dag og tidligt fri fredag og fri i weekenderne..

så sørger lidt insp. og måske jeg kunne få det igennem nogle af jer;-)

Jeg vil gerne uddanne mig til kontorassistent. Gerne lægesekretær. Og så ville jeg på sigt arbejde deltid, så længe jeg har små børn.

Kan jeg ikke finde en elev plads, så søger jeg ind på fodteraput skolen og bliver selvstændig.

Gidder snart ikke studerer mere.

Har også overvejet at søge receptionist arbejde. For trænger til at arbejde, istedet for at læse.

Der skulle man gerne have ordentlige arbejdstider.

Jeg gidder nemlig heller ikke skæve arbejdstider, når man har familie.

*Camilla 25+1

Anmeld

16. juni 2011

Anne85

Jeg er sygeplejerske på en ungdoms psykiatrisk afdeling. Arbejder for det meste fra 8 til 15 og har som minimum en ugentlig hverdagsfri. Har en enkelt aftenvagt i ugen og arbejder hver 4. weekend :-)

Anmeld

16. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
modesty skriver:

Jeg er selvlært manuskriptforfatter og lever af at skrive film og TV. Jeg er stadig ny i faget, så tjener absolut ikke en bondegård, men nok til at betale mine regninger.

Jeg arbejder hjemme og bestemmer selv mine arbejdstider indenfor de deadlines der bliver udstukket. Det betyder at jeg i nogle perioder kan tage dem med ro og f.eks arbejde fra 10-14, men der i andre perioder er rigtig meget pres på. Men for det meste vil jeg skyde på at jeg arbejder omkring en 5-6 timer om dagen.

Det er jo mit drømmejob! Hvordan har du fået dig gjort bemærket? Indsendt manuskripter uopfordret? Og hvordan har du lært dig selv "håndværket" rent fagligt? Der er vel en masse fagtermer - eller hvad?

Det lyder SINDSSYGT spændende - jeg troede nærmest, det var umuligt at få en fod inden for faget som autodidakt. Fortæl, fortæl!

Anmeld

16. juni 2011

Kris89

Jeg er landmand... kun lige blevet gravid, men arbejdstider når man arbejder med kvæg er enten fra 4.00-12/13.00 eller 8-18

Lige pt. er mine tider 8-18, arbejde hver tredje weekend, hvor lørdag og søndag hedder 4-9+14-18 begge dage...

får 23000, men er også først lige blevet færdiguddannet. (skal nok ikke forvente lønforhøjelse nu hvor jeg er gravid desværre. det var ellers i kortene at jeg skulle stige om tre måneder... men da hellere en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.