hvad er jeres job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.169 visninger
40 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer!!!!

Vil gerne hører ad hvad i har af job eller lign? og hvad i tjener og hvad jeres arbejdstider er?

jeg er lidt træt af mit arbejde jeg arbejder skiftehold så den ene uge 07.00-15.00 og den anden uge 15.00-00.00 og jeg synes ikke jeg har nok tid med min familie i den ene af ugerne, ud over det er jeg butiksudlært, men det er desværre os nogle møg arbejdstider med små børn..

mit drømmejob ville være noget med 7-15 hver dag og tidligt fri fredag og fri i weekenderne..

så sørger lidt insp. og måske jeg kunne få det igennem nogle af jer;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Thalia

Jeg er videnskabelig assistent på universitetet. Jeg styrer selv om jeg arbejder hjemmefra eller på universitetet, men det ses helst at jeg er på kontoret 3½ dag om ugen så jeg er til rådighed for de studerende.

Jeg arbejder fuld tid, men har ikke faste arbejdstider, så jeg møder om morgenen når ungerne er afleveret, tager hjem når jeg har brug for en pause og for at hente børn, og arbejder så færdig derhjemme om aftenen.

Jeg mener jeg tjener omkring 28.000 plus tillæg, men jeg har ikke lige kigget efter. Det er laveste løntrin for min grad men jeg stiger løbende.

Jeg ved ikke lige hvor meget inspiration jeg kan være da det jo er lidt en specialstilling jeg befinder mig, men jeg kan varmt anbefale stillinger med flexløsninger når man har børn. Jeg har tidligere haft stillinger med faste arbejdstider og var frygteligt ked af det. Det tog ganske enkelt for meget af min tid væk fra mine børn.

Anmeld

15. juni 2011

Hansen97

Jeg arbejder som bogholderiassistent. Arbejder 8 - 16 hver dag.... får 22950kr i løn inkl. 12 % pension... En lav løn inden for mit felt men er også ved at søge nyt.

Anmeld

15. juni 2011

Babywish1

Jeg er Elektrikker
Men skal til at finde noget andet pr. 1 August

Anmeld

15. juni 2011

Lone Jakobsen

jeg er dagplejemor og arbejder i tidsrummet 6,15-16,15, fredag dog til kl 14,15.

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej med jer!!!!

Vil gerne hører ad hvad i har af job eller lign? og hvad i tjener og hvad jeres arbejdstider er?

jeg er lidt træt af mit arbejde jeg arbejder skiftehold så den ene uge 07.00-15.00 og den anden uge 15.00-00.00 og jeg synes ikke jeg har nok tid med min familie i den ene af ugerne, ud over det er jeg butiksudlært, men det er desværre os nogle møg arbejdstider med små børn..

mit drømmejob ville være noget med 7-15 hver dag og tidligt fri fredag og fri i weekenderne..

så sørger lidt insp. og måske jeg kunne få det igennem nogle af jer;-)

Jeg har været lærer i mange år..voksenunderviser, vejleder og jobkonsulent.
Jeg er også uddannet kostvejleder, kordegn og prof. sangerinde

Upps glemte også at jeg har en landbrugsuddannelse med i rygsækken...hehe!

Lige pt er jeg ledig, men skal snart i puljejob i Nyborg kommune som jobkonsulent
Mine arbejdstider kender jeg ikke endnu men max 20 timer om ugen (flexjob) og jeg ved heller ikke hvad lønnen bliver endnu, men helt sikkert mere end den ydelse jeg får nu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

modesty

Jeg er selvlært manuskriptforfatter og lever af at skrive film og TV. Jeg er stadig ny i faget, så tjener absolut ikke en bondegård, men nok til at betale mine regninger.

Jeg arbejder hjemme og bestemmer selv mine arbejdstider indenfor de deadlines der bliver udstukket. Det betyder at jeg i nogle perioder kan tage dem med ro og f.eks arbejde fra 10-14, men der i andre perioder er rigtig meget pres på. Men for det meste vil jeg skyde på at jeg arbejder omkring en 5-6 timer om dagen.

Anmeld

15. juni 2011

Tennamor

Jeg er kontorfuldmægtig i det offentlige og tjener 24.800 + 15% i pension for 35 timer.

Jeg har flextid så bestemmer selv min arbejdstid, men arbejder normalt fra 9-16.

Anmeld

15. juni 2011

eElak

SussieThyssen skriver:

Jeg har været lærer i mange år..voksenunderviser, vejleder og jobkonsulent.
Jeg er også uddannet kostvejleder, kordegn og prof. sangerinde

Upps glemte også at jeg har en landbrugsuddannelse med i rygsækken...hehe!

Lige pt er jeg ledig, men skal snart i puljejob i Nyborg kommune som jobkonsulent
Mine arbejdstider kender jeg ikke endnu men max 20 timer om ugen (flexjob) og jeg ved heller ikke hvad lønnen bliver endnu, men helt sikkert mere end den ydelse jeg får nu.

Kærligst
Sussie

Med alle de kasketter, og så er du ledig?  (<- det var det nærmeste jeg kom på en kasket) 

Ej kan godt se der er andre grunde til det, når nu der er tale om flexjob, det sprang mig lige i øjnene.. Selvom det er ingen hemmelighed at du er en kvinde med masser af livserfaring 

Anmeld

15. juni 2011

FrkDitte

Jeg er lægesekretærelev på et hospital i KBH, er færdig om 1 år. Tjener lige nu godt 19.000, (er voksenelev), men det skulle gerne blive lidt mere når jeg er færdig, hvis der ellers er job til mig

Jeg er også uddannet kontorassistent OG udlært reservedelsekspedient hos en Mercedes forhandler..

Så kan søge lidt bredt hvis der ikke lige er job til mig bagefter uddannelsen

Knus D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.