hvad er jeres job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
- skriver:

Gå ned i tid.

Er pædagogmedhjælper og arbejder:

Man: 9.30-14

Tirs: 10-16

Ons: 8-14

Tors: 9-15.30

Fredag er der rullende mellem 4, 8-14.30, 9-15.30, 9.30-15.30 og 10-16

Tiderne passer mig helt fint....

Min kæreste har meget svingende tider der ligger mellem 5-23.30, det er elendige tider....

Hvor meget får du i løn ?

Min mand er under uddannelse som pædagogisk assistent nemlig, så det kunne da være sjovt at se :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

SussieThyssen

KaLee skriver:

Med alle de kasketter, og så er du ledig?  (<- det var det nærmeste jeg kom på en kasket) 

Ej kan godt se der er andre grunde til det, når nu der er tale om flexjob, det sprang mig lige i øjnene.. Selvom det er ingen hemmelighed at du er en kvinde med masser af livserfaring 

Somme tider har jeg en anelse om at  man også kan have FOR meget erfaring..desværre..i hvert tilfælde i lille Danmark.

Men ja...flexjob hænger ikke på træerne...så det er ikke så let.
Pæren fejler jo ikke noget..det er kun kroppen, der ikke har det så godt, og som der desværre skal tages en hel del hensyn til.

Anmeld

15. juni 2011

tazz

Jeg arbejdede som controller indtil jeg blev opsagt her i april

Mine arbejdstider hed 8-16, men var mere 7-17 og lidt mere hjemmefra. Mit tidligere job arbejdede jeg gerne 7-00, det holdt jeg ikke til i længden....

Nu skal jeg ud og finde en spændende - ikke controller - arbejde, og så må vi se om jeg stadig kan hive 36.000 hjem.

Jeg er uddannet regnskabsassistent (kontoruddannelsen), har en merkonom i økonomistyring og er nu igang med en HD

Anmeld

16. juni 2011

serinasmor

Kan helt klart ikke anbefale at være studerende med perfektionisme på et studie med perfektionister ... er STADIG i skole ... skal aflevere imorgen og printeren virker ikk rigtig

Anmeld

16. juni 2011

Darling<3

serinasmor skriver:

Kan helt klart ikke anbefale at være studerende med perfektionisme på et studie med perfektionister ... er STADIG i skole ... skal aflevere imorgen og printeren virker ikk rigtig

Er du i skole nu??

Anmeld

16. juni 2011

tumle81

Jeg er sygeplejerske og arbejder enten 7-15.15 eller 23-07.15

Min grundløn er på knap 24.000 og så er der div. tillæg og pension på 13.5 procent.. Er ansat i det offentlige!

Knus Kathrina

Anmeld

16. juni 2011

Mi

Er hjemmegående husmor og tjener ikke en rød reje

Har dog også en webshop som sælger kvalitetslegetøj: www.stjerneleg.dk

Men er uddannet pædagog

Anmeld

16. juni 2011

LotteGabriella

Tennamor skriver:

Jeg er kontorfuldmægtig i det offentlige og tjener 24.800 + 15% i pension for 35 timer.

Jeg har flextid så bestemmer selv min arbejdstid, men arbejder normalt fra 9-16.

he he ditto, er dog kun overassistent og tjener 23.600 kr. for 37 timer (meeeen der er snart lønforhandlinger), men har et dejligt HØJT fradrag pga. kørsel

Anmeld

16. juni 2011

MorEllen

Jeg er sygeplejerske og arbejder stort set 07-15. Har tre-fire aftenvagter,15-23, i måneden -en dejlig afveksling fra dagvakterne. Jeg elsker mit fag, og kunne ikke tænke mig noget andet, selv om lønnen ikke er skyhøj... Man kan jo evt finde en rig mand  

Anmeld

16. juni 2011

Mette+Mathias

Jeg ville gerne svare, hvis jeg kunne svare anonymt - ligesom du selv er. Synes ikke lige jeg vil opgive min løn her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.