Hvor tit har i sex ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Der er nemlig rigtig gode sager at handle og mange gode råd...

- Det er godt nok et par år siden jeg har været der....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Hva gør i til at i har så meget lyst ? -.- jeg har lidt svært ved at finde det frem , . må jeg pinligt erkende,

I kunne os holde et dildo party for par så kommer der en ud og viser og giver gode råd, det lykkes næsten altid og få løsnet op i sagerne...

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

- Det er godt nok et par år siden jeg har været der....

Ja os her men tror stadig det er godt.

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Ja os her men tror stadig det er godt.

Det er jeg sikker på det er.... kunne være man skulle tjekke det ud næste gang ... Skal I med ????

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Det er jeg sikker på det er.... kunne være man skulle tjekke det ud næste gang ... Skal I med ????

Jeg ville gerne men der er langt til valby men MOAR ville jo nok synes det var det bedste ide i verden for så kunne hun passe lille manden men hvis det bliver hold her i herning el omegn skal vi helt sikkert.

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Jeg ville gerne men der er langt til valby men MOAR ville jo nok synes det var det bedste ide i verden for så kunne hun passe lille manden men hvis det bliver hold her i herning el omegn skal vi helt sikkert.

jaaa så kunne I jo gøre en tur ud af det... det er vist først sidst på året så måske det passer med et familie besøg... Hvem ved...

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

jaaa så kunne I jo gøre en tur ud af det... det er vist først sidst på året så måske det passer med et familie besøg... Hvem ved...

Hvis det ligger sidst på året skal vi helt sikkert... savner jo sjælland så alt for at komme der til

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hvis det ligger sidst på året skal vi helt sikkert... savner jo sjælland så alt for at komme der til

Så er det en aftale... ....

Knus

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Så er det en aftale... ....

Knus

Aftale

Knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.