Hvor tit har i sex ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.367 visninger
48 svar
0 synes godt om
29. november 2008

Mca<3

Hvor tit har i sex med jeres partner ????? Jeg selv kan svare ,, slet ikke tit nok 1 gang hver 14 dag måske ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Fam. Madsen

det svinger meget her hjemme.. nogen gange kan deet være 1 gang hver 14 dag andre gange kan det være hver dag også kan det være et par gange om ugen så det er meget forskelligt...

og det har jeg det fint med for energien er ikke altid lige stor

Anmeld

29. november 2008

Mca<3

Familien Madsen skriver:

det svinger meget her hjemme.. nogen gange kan deet være 1 gang hver 14 dag andre gange kan det være hver dag også kan det være et par gange om ugen så det er meget forskelligt...

og det har jeg det fint med for energien er ikke altid lige stor

Kender godt det med manglende energi men god sex giver energi sjovt at høre hvordan det i virkeligheden er i de små hjem selvom det er et lidt direkte spørgsmål ..

Anmeld

30. november 2008

ekzunz

Aaaaallllttttt for sjældent!! Lige nu er det kun et par dage siden, men før det var der nok gået en måned.... Og jeg savner det!!!

Anmeld

30. november 2008

Miamaja

efter vi har faet barn ikke saa tit igen men mere vil jeg ikke uddybe

Anmeld

30. november 2008

Diana...

FØr jeg blev gravid hele tiden da jeg er lidt numf griner ;o) men nu meget sjældent da jeg ikke har det så godt pga graviditet. Men håber og tror da helt sikket at når vi har født og vi ha vent os til det nye liv med en lille ny at vi så finder vore gamle frække gnist frem igen ;o)

Anmeld

30. november 2008

mette moren

jeg får alt for tit..... efter jeg er blevet gravid stritter den pænt meget på kæresten ellers føles det bare sådan ,magter det næsten ikk men næsten hver dag..

Anmeld

30. november 2008

Kvindemin

1 gang om mdr., jeg kan ikke :s

Anmeld

30. november 2008

Nemesis

Tit! Når manden er hjemme så 1-2 gange om dagen. Så det bliver til mange gange på en uge uanset hvor meget han er hjemme.
Hverken graviditet eller andet hindrer lagengymnastikken her. Vi er da blevet lidt begrænset af børn...de har det jo med at vågne ..men vi plejer nu at komme udenom det meget godt alligevel.
Vi er begge lige gode til at lægge op til det, og kan sagtens starte via sms i løbet af dagen, og hvis han er ude og rejse..ja så kan der gå flere dage hvor vi "varmer" hinanden op.

Nå det var vist rigeligt med detaljer.

Sisse

Anmeld

30. november 2008

Honningblomst

For sjældent, sgu....men har jo heller ingen mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.