Hvor tit har i sex ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Mutti2

Beck skriver:

Det samme her... Altså ikke ligeså lang tid siden, men 6 mdr her
Men nu er der en ny filejs i sigte, så kan det være det kommer

Hehe.... snyd

Der er langt fra nogen i sigte her Jeg hverken dater, netdater, går i byen, eller så meget som flirter med nogen

Så det varer nok et godt stykke tid endnu

Men så længe jeg ikke mindes 100% hvor godt det er, skal jeg nok holde gejsten oppe

Tillykke med den nye flirt

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

starsofheaven

næsten hver dag, det er kun de dage hvor vores datter er syg og sover hos os. men stort set hver dag eller i hvert fald hver anden dag

Anmeld

28. januar 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... snyd

Der er langt fra nogen i sigte her Jeg hverken dater, netdater, går i byen, eller så meget som flirter med nogen

Så det varer nok et godt stykke tid endnu

Men så længe jeg ikke mindes 100% hvor godt det er, skal jeg nok holde gejsten oppe

Tillykke med den nye flirt

Knus Pernille

Tak

Håber også der snart kommer en til dig

Knus

Anmeld

28. januar 2009

Ringsmose

Hej

Her har vi det næsten hver dag og gerne flere gange, hverken børn eller graviditet, forhindre det, hvis den mindste søn vågner, stopper vi da, men vi er gode til at kunne begynde igen, når vi har fået ham til at sove igen.

Så her ja der får jeg hvad jeg vil have, og det gør fyren også...

Hilsen

Ringsmose 18 + 0

Anmeld

29. januar 2009

HeY

Hva gør i til at i har så meget lyst ? -.- jeg har lidt svært ved at finde det frem , . må jeg pinligt erkende,

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Hva gør i til at i har så meget lyst ? -.- jeg har lidt svært ved at finde det frem , . må jeg pinligt erkende,

Sørger for det ikke altid er det samme prøver noget nyt engang i mellem sørge for at forkæle hinanden, noget intimt massage er altid en god start.

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Sørger for det ikke altid er det samme prøver noget nyt engang i mellem sørge for at forkæle hinanden, noget intimt massage er altid en god start.

ja lige mine ord... ... Det starter gerne fra morgenstunden ikk, med søde beskeder og så køre den resten af dagen... dejlig massage, måske lidt god mad, et langt bad og så gir resten sig selv

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

Du må ind på sex messen en dag 1000 af gode råd og sjove ting til at gøre det hele lidt sjovere...

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Du må ind på sex messen en dag 1000 af gode råd og sjove ting til at gøre det hele lidt sjovere...

Ja det er slet ikke så tosset... der er altid lidt godt at handle som kan sætte lidt skub i sagerne....

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Ja det er slet ikke så tosset... der er altid lidt godt at handle som kan sætte lidt skub i sagerne....

Der er nemlig rigtig gode sager at handle og mange gode råd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.