Hvor tit har i sex ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Mca<3

PiaR skriver:

Med min partner ikke så tit, men ellers tit nok Griner... ej bare fis...

Det er lidt forskelligt - når lysten er der...

He he kunne du se han læste med ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Pia.

3 gangs mor skriver:

He he kunne du se han læste med ,,

Det ved jeg (tror jeg nok) han ikke gør ... He he....

Anmeld

27. januar 2009

lillemig28

Hej,ja vi har det næsten hver aften,dejligt vi har nok ikke det samme hed sex som vi plejer men vi tænder hinanden dagligt på sms

Anmeld

27. januar 2009

Cris

Synes I ikke, at det hænger meget sammen med børnenes søvn? For os var det næsten aldrig, for vores søn sov meget meget dårligt. Man skal oppe hele tiden at trøste, amme eller give flaske eller det hvad man nu gør, osv. Og så kom der en periode, hvor han sov rigtigt godt og jeg var mere frisk. Man får lyst til noget mere sjovt og ballade igen. Men så kunne jeg mærke, at når den der periode var slut og han startede igen at sove dårligt, så kunne kroppen ikke overskue så meget mere igen. Jeg bliver næsten en søvn narkoman... Jeg tror, at for mange hører sammen søvn og være frisk og sexliv. Men jeg tror også, at mange andre får netop mere energi med at have sex så tit som muligt.

Anmeld

27. januar 2009

fam.4xc

crv skriver:

Synes I ikke, at det hænger meget sammen med børnenes søvn? For os var det næsten aldrig, for vores søn sov meget meget dårligt. Man skal oppe hele tiden at trøste, amme eller give flaske eller det hvad man nu gør, osv. Og så kom der en periode, hvor han sov rigtigt godt og jeg var mere frisk. Man får lyst til noget mere sjovt og ballade igen. Men så kunne jeg mærke, at når den der periode var slut og han startede igen at sove dårligt, så kunne kroppen ikke overskue så meget mere igen. Jeg bliver næsten en søvn narkoman... Jeg tror, at for mange hører sammen søvn og være frisk og sexliv. Men jeg tror også, at mange andre får netop mere energi med at have sex så tit som muligt.

Helt sikker det høre sammen - hvis vi har en periode med syge børn eller mange gæster eller besøg så er det ik lige sex vi bruger mest krudt på, men det nu også skønt bare at ligge tæt sammen arm i arm på sofaen en aften efter gæsterne er gået hjem

Min mand er begyndt at løbe om aftenen, og det giver åbenbart energi
Så smækker han min computer sammen efter sit bad... og resten må I tænke jer til

Anmeld

27. januar 2009

Mormilla

Ikke tit nok. Det svinger lidt, men ca. 1 gang om ugen... Synes tit at man er så træt, at man hellere vil sove.

Anmeld

27. januar 2009

BinaMor

ca. 2 gange i ugen.. plus, minus

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

fam.4xc skriver:

Helt sikker det høre sammen - hvis vi har en periode med syge børn eller mange gæster eller besøg så er det ik lige sex vi bruger mest krudt på, men det nu også skønt bare at ligge tæt sammen arm i arm på sofaen en aften efter gæsterne er gået hjem

Min mand er begyndt at løbe om aftenen, og det giver åbenbart energi
Så smækker han min computer sammen efter sit bad... og resten må I tænke jer til

- Dejligt....

Anmeld

27. januar 2009

Mutti2

Hvor er jeg jaloux på jer alle sammen

Nu er jeg jo godt nok single. Men det er nu 1 år, 1 mdr og 18 dage siden jeg sidst har været sammen med en fyr (selv siden jeg har kysset en)

Jeg har glemt hvor godt det er (indtil man læser ting som denne tråd )

Jeg føler mig jo nærmest som en jomfru på ny, da jeg er overbevist om at den er groet sammen dernede

Så NYD DET.....

Knus Pernille

Anmeld

27. januar 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvor er jeg jaloux på jer alle sammen

Nu er jeg jo godt nok single. Men det er nu 1 år, 1 mdr og 18 dage siden jeg sidst har været sammen med en fyr (selv siden jeg har kysset en)

Jeg har glemt hvor godt det er (indtil man læser ting som denne tråd )

Jeg føler mig jo nærmest som en jomfru på ny, da jeg er overbevist om at den er groet sammen dernede

Så NYD DET.....

Knus Pernille

Det samme her... Altså ikke ligeså lang tid siden, men 6 mdr her
Men nu er der en ny filejs i sigte, så kan det være det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.