Så frustrerende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

hihi ja jeg er MEGET spændt, hvad får hende til at tro det ? altså ud over at du er er mange dage over tid nu ? Jeg tror også at chancen er der når du nu er så mange dage over tid, du kan jo have haft sent æg. løsning .. 

Ja håber også der har været sen ægløsning, at det er det

Hun har det bare sådan på fornemmelsen, oven i købet hvad køn det bliver. Lidt vildt

Jeg har også hele tiden selv haft fornemmelsen, men inden jeg testede først, tænkte jeg, at jeg først kunne teste sent.

Så håber da virkelig begge vores fornemmelser er rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Ja håber også der har været sen ægløsning, at det er det

Hun har det bare sådan på fornemmelsen, oven i købet hvad køn det bliver. Lidt vildt

Jeg har også hele tiden selv haft fornemmelsen, men inden jeg testede først, tænkte jeg, at jeg først kunne teste sent.

Så håber da virkelig begge vores fornemmelser er rigtige

hihi hvad køn tror hun at det bliver ?? Jep jeg håber også for dig, jeg forstår slet ikke hvordan du kan vente, jeg trippede fuldstændig 

Anmeld

16. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

hihi hvad køn tror hun at det bliver ?? Jep jeg håber også for dig, jeg forstår slet ikke hvordan du kan vente, jeg trippede fuldstændig 

Tak skal du have

Det fik jeg faktisk aldrig spurgt hende om...

En jeg også skriver med privat her inde fra, har drømt to gange jeg var gravid. Hun siger, nu må det altså passe, siden hun bliver ved med at drømme det. Så håber da alle folk har ret.

Jamen det er ganske enkelt fordi jeg er bange for et negativt svar, jeg har virkelig udviklet en angst for det.

Og ved godt at før eller siden skal jeg jo have svar, om det så er negativt. Men kan slet ikke overskue det.

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Tak skal du have

Det fik jeg faktisk aldrig spurgt hende om...

En jeg også skriver med privat her inde fra, har drømt to gange jeg var gravid. Hun siger, nu må det altså passe, siden hun bliver ved med at drømme det. Så håber da alle folk har ret.

Jamen det er ganske enkelt fordi jeg er bange for et negativt svar, jeg har virkelig udviklet en angst for det.

Og ved godt at før eller siden skal jeg jo have svar, om det så er negativt. Men kan slet ikke overskue det.

Nej jeg forstår dig udmærket godt, men hellere få en afklaring ..  du burde da kunne få den positive test snart når det er så mange dage over tid ..  

Anmeld

16. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Nej jeg forstår dig udmærket godt, men hellere få en afklaring ..  du burde da kunne få den positive test snart når det er så mange dage over tid ..  

Ja ville jeg også mene.

Den har bare at være der i morgen. Håber jeg kan sove i nat

Anmeld

17. juni 2011

mortilfreja

metski83 skriver:

Ja ville jeg også mene.

Den har bare at være der i morgen. Håber jeg kan sove i nat

Hvad sagde testen her til morgen???

Anmeld

17. juni 2011

metski83

mortilfreja skriver:

Hvad sagde testen her til morgen???

Den var negativ i morges... Men stadig ingen mens. Så mystisk... Så har mailet til lægen ang. En blodprøve

Anmeld

17. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

stadig negativ test. Er ved at blive skør af det her

Anmeld

17. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

stadig negativ test. Er ved at blive skør af det her

Hm ! endten har du haft VILDT sen æg. løsning, ellers er det fordi at du på endten den ene eller anden på presser dig selv så den ikke kommer ?? Jeg ville ringe til lægen søde .. 

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Mulleunge skriver:

Hm ! endten har du haft VILDT sen æg. løsning, ellers er det fordi at du på endten den ene eller anden på presser dig selv så den ikke kommer ?? Jeg ville ringe til lægen søde .. 

Ring heller til lægen søde. SÅ du forhåbentlig kan få lidt afklaring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.