Så frustrerende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

nej tager det skam ikke personligt, jeg ved bare at man bliver mere og mere frustreret, men man kan jo ALDRIG ligge tanken helt væk  ..  

Ja prøv sådan løbende ar teste, prøv med VALMED test, de er altså bedre end de der strimmel test syntes jeg. 

Har prøvet nogle Valmed her de sidste dage. Har bestilt nogle strimler, men også Clear blue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

nej tager det skam ikke personligt, jeg ved bare at man bliver mere og mere frustreret, men man kan jo ALDRIG ligge tanken helt væk  ..  

Ja prøv sådan løbende ar teste, prøv med VALMED test, de er altså bedre end de der strimmel test syntes jeg. 

Har prøvet nogle Valmed her de sidste dage. Har bestilt nogle strimler, men også Clear blue

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Åh okay, prøv i aften urin .. Det virkede bedre for mig (: 

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Åh okay, prøv i aften urin .. Det virkede bedre for mig (: 

Venter lige nogle dage med at teste igen

Anmeld

14. juni 2011

Ems30

metski83 skriver:

Det er simplethen så frustrerende...

Er en uge over tid, om to dage, og der er bare ikke skyggen af mens. og jeg tester negativt.

Har den sidste uge haft menstartions lignende smerter, bare værre end når jeg normalt her mens. Det niver, stikker og prikker i underlivet.

For knap en uge siden, fik jeg simpelthen så ondt en aften, at jeg måtte ud efter en varmepude og lige på.

Tænker at endten så må min mens bare godt snart komme, så vi kan komme videre.

Eller også må den test godt snart blive positivt, hvis det stadigvæk er realistisk efter snart en uge.

Hej metski. Jeg forstår lige præcis hvordan du har det! Jeg har haft det præcis på samme måde, og det var så svært at kapere at folk altid sagde at det nok skulle ske. De siger det selvfølgelig i god mening, men det er som om man ikke må have lov til at være ærgerlig/frustreret over udebleven mens. For det er mega frustrerende. Man vil gerne have en postiv test, men vil også ud af den gråzone det er, når man ikke får sin mens.

Jeg havde testdag man d. 6. juni, og fik negativ test. Sådan skete det hver dag indtil søndag. Så vupti var den der  Nogen gange går det som skrevet tidligere, en uge eller to før der er svar. Men jeg krydser fingre for dig.

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Ems30 skriver:

Hej metski. Jeg forstår lige præcis hvordan du har det! Jeg har haft det præcis på samme måde, og det var så svært at kapere at folk altid sagde at det nok skulle ske. De siger det selvfølgelig i god mening, men det er som om man ikke må have lov til at være ærgerlig/frustreret over udebleven mens. For det er mega frustrerende. Man vil gerne have en postiv test, men vil også ud af den gråzone det er, når man ikke får sin mens.

Jeg havde testdag man d. 6. juni, og fik negativ test. Sådan skete det hver dag indtil søndag. Så vupti var den der  Nogen gange går det som skrevet tidligere, en uge eller to før der er svar. Men jeg krydser fingre for dig.

Tak for det

Ja er 100% enig med dig.

Rart at høre andre der har prøvet/oplevet det samme

Og håber jeg er ligesåheldig som dig, og snart står med en positiv test, det ville være fantastisk-

Dejligt indlæg fra dig - TAK

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Tak for det

Ja er 100% enig med dig.

Rart at høre andre der har prøvet/oplevet det samme

Og håber jeg er ligesåheldig som dig, og snart står med en positiv test, det ville være fantastisk-

Dejligt indlæg fra dig - TAK

hej metski  .. Har du fået testet igen ? jeg er spændt på at hører nyhederne, håber at du står med en positiv test i hånden denne gang 

Anmeld

16. juni 2011

metski83

Mulleunge skriver:

hej metski  .. Har du fået testet igen ? jeg er spændt på at hører nyhederne, håber at du står med en positiv test i hånden denne gang 

Tak for det :-) Jeg tester i morgen tidlig, er godt nok nervøs.

Måtte ud og købe teste. Bestilte fra billigteste.dk den anden dag, men de er endnu ikke dukket op, på trods af dag til dag levering... hmm !

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Tak for det :-) Jeg tester i morgen tidlig, er godt nok nervøs.

Måtte ud og købe teste. Bestilte fra billigteste.dk den anden dag, men de er endnu ikke dukket op, på trods af dag til dag levering... hmm !

Åh dårlig stil :/ hvor mange dage over tid er du nu ?? jeg testede postitiv om aftenen, måske du skulle prøve det ? altså teste nu her, det er jo meget forskelligt om folk har bedst erfaring om morgenen eller om aftenen .. har du købt valmed test ? 

- Håber den er positiv 

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg  for positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.