metski83 skriver:
Det er simplethen så frustrerende...
Er en uge over tid, om to dage, og der er bare ikke skyggen af mens. og jeg tester negativt.
Har den sidste uge haft menstartions lignende smerter, bare værre end når jeg normalt her mens. Det niver, stikker og prikker i underlivet.
For knap en uge siden, fik jeg simpelthen så ondt en aften, at jeg måtte ud efter en varmepude og lige på.
Tænker at endten så må min mens bare godt snart komme, så vi kan komme videre.
Eller også må den test godt snart blive positivt, hvis det stadigvæk er realistisk efter snart en uge.

Hej metski. Jeg forstår lige præcis hvordan du har det! Jeg har haft det præcis på samme måde, og det var så svært at kapere at folk altid sagde at det nok skulle ske. De siger det selvfølgelig i god mening, men det er som om man ikke må have lov til at være ærgerlig/frustreret over udebleven mens. For det er mega frustrerende. Man vil gerne have en postiv test, men vil også ud af den gråzone det er, når man ikke får sin mens.
Jeg havde testdag man d. 6. juni, og fik negativ test. Sådan skete det hver dag indtil søndag. Så vupti var den der
Nogen gange går det som skrevet tidligere, en uge eller to før der er svar. Men jeg krydser fingre for dig.
Anmeld