Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er simplethen så frustrerende...
Er en uge over tid, om to dage, og der er bare ikke skyggen af mens. og jeg tester negativt.
Har den sidste uge haft menstartions lignende smerter, bare værre end når jeg normalt her mens. Det niver, stikker og prikker i underlivet.
For knap en uge siden, fik jeg simpelthen så ondt en aften, at jeg måtte ud efter en varmepude og lige på.
Tænker at endten så må min mens bare godt snart komme, så vi kan komme videre.
Eller også må den test godt snart blive positivt, hvis det stadigvæk er realistisk efter snart en uge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
krydser for dig ! .... det må være så frustrende at være ubevidst...
håber du snart står med en posittiv test
åhh det kan jeg godt forstå du er frustreret over
vil lige fortælle at jeg først testede positiv 2 uger efter jeg skulle have haft mens, og der var stregen endda kun svag, men dog positiv
så jeg for at den snart viser positiv
knus
Har du overvejet at din cyklus måske bare er længere end du går og regner med? Synes jeg kan huske at du de sidste par gange er gået over tid, så mon ikke din cyklus bare er det længere? Den kan jo ændre sig med tiden
maria87 skriver: krydser for dig ! .... det må være så frustrende at være ubevidst... håber du snart står med en posittiv test
Tak skal du have
TrineMine86 skriver: åhh det kan jeg godt forstå du er frustreret over vil lige fortælle at jeg først testede positiv 2 uger efter jeg skulle have haft mens, og der var stregen endda kun svag, men dog positiv så jeg for at den snart viser positiv knus
Tak for det, håber jeg også. Havde du så testet negativ i mellemtiden inden du tog en positiv test ?
Mutti2B skriver: Har du overvejet at din cyklus måske bare er længere end du går og regner med? Synes jeg kan huske at du de sidste par gange er gået over tid, så mon ikke din cyklus bare er det længere? Den kan jo ændre sig med tiden
Ja det har jeg tænkt på, og sagt til min kæreste, at vi må fortsætte med vores sexeri, fordi æl jo sagtens kan falde senere
Men jeg er ikke gået over tid de sidste par gange, min mens har faktisk været fuldstændig regelmæssig, som om den stadig var styret af p pillerne. Kun sidste gang var den et par dage forsinket, ellers har den ikke været. og jo så selvfølgelig denne gang.
Så det er første gang den er så "forsinket"
Jeg tror altså at du stresser dig selv :/ jeg ved jo hvor meget du fokusere på det, jeg håber at den er der, prøv at test igen imorgen.
Mulleunge skriver: Jeg tror altså at du stresser dig selv :/ jeg ved jo hvor meget du fokusere på det, jeg håber at den er der, prøv at test igen imorgen.
Tror ikke der er noget problem der. Vi har stort set ikke snakket om det i den måned der er gået, og jeg har ikke tænkt ret meget på det.
Derved har jeg heller ikke haft alle de falske symptomer, som jeg "plejer"
Men nu kan der jo ligesom også være andre grunde til at mens udebliver, end at man tænker på det.
Der er jo ingen her inde der kender mig, ud over det jeg skriver, og derfor ingen der ved hvilke tanker osv. jeg har privat
metski83 skriver: Tror ikke der er noget problem der. Vi har stort set ikke snakket om det i den måned der er gået, og jeg har ikke tænkt ret meget på det. Derved har jeg heller ikke haft alle de falske symptomer, som jeg "plejer" Men nu kan der jo ligesom også være andre grunde til at mens udebliver, end at man tænker på det. Der er jo ingen her inde der kender mig, ud over det jeg skriver, og derfor ingen der ved hvilke tanker osv. jeg har privat
nej det rigtigt hmm .. du må prøve at teste igen imorgen, men det er sgu frustrerende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128