- spørgsmål om regler i statsamtet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

har en advokat på, hun er SUPER dygtig.
- og hvad mener du med psykolog?

Til dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Til dig....

- ja det er hårdt ind i mellem - er rigtig bange for igen at skulle binde mig, er bange for at være alene, skal hele tiden have gæster osv.
også fordi vores den store snakker MEGET om 'far smadre mine ting'
- 'mor er sød, men far er dum' - det er sindsygt svært at tackle.

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

- ja det er hårdt ind i mellem - er rigtig bange for igen at skulle binde mig, er bange for at være alene, skal hele tiden have gæster osv.
også fordi vores den store snakker MEGET om 'far smadre mine ting'
- 'mor er sød, men far er dum' - det er sindsygt svært at tackle.

Du skal have hjælpe til at slippe, til at tackle ham ogd et han vil gøre og prøve at få dig til, du skal have redskaber til at hjælpe dine børn....så skynd dig at få hjælp, det kan du få betalt og det med at binde sig, giv det tid, det tager år at komme igennem efter sådan et menneske..

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Du skal have hjælpe til at slippe, til at tackle ham ogd et han vil gøre og prøve at få dig til, du skal have redskaber til at hjælpe dine børn....så skynd dig at få hjælp, det kan du få betalt og det med at binde sig, giv det tid, det tager år at komme igennem efter sådan et menneske..

- ja vil prøve imorgen. er det så lægen eller hvem er det man skal snakke med?

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

- ja vil prøve imorgen. er det så lægen eller hvem er det man skal snakke med?

Ja, tal med ham...held og lykke...ved hvordan det er, mere end du kan forestille dig..

knus knus..

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ja, tal med ham...held og lykke...ved hvordan det er, mere end du kan forestille dig..

knus knus..

gør jeg. opdatere lige imorgen.
og igen mandag når vi har været i amtet, og så skal jeg nok også offentliggøre hvem det er. vil bare ikke så gerne have det i blade osv
har nemlig ikke fortalt ude og hjemme noget, som jeg jævning har kontant med. derfor er intet offentlig gjort endnu

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

opper den lige, vil gerne høre flere svar

Anmeld

15. juni 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

mig og min eks kæreste skal i statsamtet på mandag formiddag, og efter det skal jeg nok afsløre hvem jeg er da jeg efterhånden har oprettet mange tråde den senere tid!

- men sagen er den hvad er reglerne for samvær?

- og min eks vil have en syv-syv ordning med vores børn, hvilken jeg synes er udelukket, ikke fordi han ikke må se dem for det må han hellere end gerne, men fordi vores datter er 10 mdr, og derfor synes jeg hun er alt for lille til at sku bo så lang tid fra mig.
hvad er jeres mening og erfaring?
statsamtet siger nemlig at fra 6-9 mdr hedder det ½-1times samvær tre gange om ugen, og 9mdr-2år er det en overnatning, er bare SÅ hammer nervøs!

Jeg har en søn på 7½ måned, som skal være sammen med sin far til overnatning, når han er omkring 1 år gamnmel. Inden da så skal samværet skrues op, så de lærer hinanden at kende endnu mere, og så hans far også er en person, som han finder tryghed hos og som han skaber et godt bånd til. Jeg vil aldrig kunne udlevere mit barn til en, som ikke kender barnet ordentlig eller som barnet er trygt hos. Tanken om, at han vil være ked af det, og at han ikke ville kunne finde ro eller trøst hos den, som har ham, er simpelthen forfærdelig.

Min eks og jeg har ikke været i amtet, og vi ved heller ikke om vi skal. Vi snakker mere om tingene, og ser på vores barns behov. Vi prøver at undgå amtet, men skulle det en dag blive aktuelt, ja så må vi derind og have en fastsat plan derfra. Men indtil videre klarer vi den selv

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

ja for fjolset er fandens god til at manipulere med folk, så folk virkelig tror på det er rigtigt hvad han siger og fortæller.

Jeg tror som Eva heller ikke at han ville kunne manipulere andre end dig. Jeg har stået i et forhold med en manipulerende mand selv og han fik mig til at tro at det var mig der var urimelig og efterfølgende fik han mig til at tro at alle var på hans side. I den virkelige verden gik alt til min fordel, men der gik laaaang tid før jeg selv kunne se det (mærkeligt at tænke på i dag). Tal med en psykolog, det vil hjælpe dig med virkelighedsforståelsen efter et forhold med en manipulerende mand.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Jeg tror som Eva heller ikke at han ville kunne manipulere andre end dig. Jeg har stået i et forhold med en manipulerende mand selv og han fik mig til at tro at det var mig der var urimelig og efterfølgende fik han mig til at tro at alle var på hans side. I den virkelige verden gik alt til min fordel, men der gik laaaang tid før jeg selv kunne se det (mærkeligt at tænke på i dag). Tal med en psykolog, det vil hjælpe dig med virkelighedsforståelsen efter et forhold med en manipulerende mand.

ja, håber i har ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.