Eva. skriver:
Hvorfor er det vigtigt om hun er det,...hvis ikke så skal de da bare se hinanden an igen...børn har ret til begge forældre...og hvis du frygter det, så må der være noget du ikke fortæller omkring dine forhold. STOP med at være paranoid, hvad har din x sagt og gjort siden du frygter det...
han har hverken sagt eller gjort noget! - og det har intet med det at gøre, ville da være ret unormal hvis man bare var ligeglad! enhver ville da frygte det værste.
__ men fint, du får den laaaaaaaaange verisoin som jeg egentlig helst ikke ville have ud.
- 1/4-2011 flyttede vi fra hinanden fordi ekskæreste, var sammen med en veninde som så blev gravid. - han begyndtee i starten af marts at sniffe noget amfitamin som han tidligere har haft årlang misbrug af! han begyndte at yde vold, og vold mod vores søn. - dette er selvf meldt til politiet. han kan finde på at komme og smadre mine ting, og ødelægge glas ting osv.
- han har to gange bare hentet vores søn uden for aftaler, hvor myndighederne har været oppe ved hans mor og hente vores søn!
- han har flere gange udtalt ordret 'jeg ringer til statsamtet og hører hvordan man fraskriver sig mine børn, og så vil jeg ikke have mere med dem at gøre' .
når jeg har prøvet at stable aftaler op omkring samvær med vores børn, og vi finder en aftale med at han skal komme her og se børnene dukker han aldrig op, og kommer med undskyldninger om at det havde han sku lige glemt!
- derfor har jeg det som jeg har det med at det IKKE skal være 7-7 ordning, og jeg ser faks helst at til jeg ved at han ikke tager stoffer mere har overvåget samvær,og senere hen KUN har dem hver anden wekeend! er du mere til freds nu?
Anmeld