Hvor meget har faderen jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Olivers-Moar

Olivers far og jeg bor 3 blokke fra hinanden. Vores faste aftale hedder han har mandag, tirsdag og hver anden weekend og jeg har onsdag torsdag og hver anden weekend. Vi ses dg rigtig meget og derfor erdet lidt firkantet stillet op, jeg har fx haft oliver 3½ uge pt.

Jeg er tilfreds med vores aftale oliver er 3 år og 3 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

bybaby

jonathan ser sin far hver 14 dag alle ferie og de fleste helligdag hver anden jul og nytår også er han hos sin far hele juli mdr

det passer mig fint og det køre fint på den måde vi har osse næst 300 km i mellem os

Anmeld

14. juni 2011

Bshizzle

Lucas er ved hans Far hver anden weekend.. Fra Fredag (hentet i BH'en..) til Mandag morgen (hvor han aflever i BH'en ).
.. Denne ordning har vi det fint med, da det ikke kan være anderledes pt...

Anmeld

14. juni 2011

LinLin

Han har ham fredag eftermiddag til tirsdag morgen den ene uge og mandag eftermiddag til tirsdag morgen den anden Så det er ca en 9/5 ordning vi har, hvilket jeg synes er helt fint! David er 4½ år...

1. august skal hans far på skole i kbh (vi bor ved aarhus) så der bliver det lavet om....

Anmeld

14. juni 2011

eElak

knægten er hos sin far:

Hveranden weekend (torsdag-mandag)

1 overnatning i den modsatte uge torsdag-fredag.

Det lader til at fungere rigtigt godt.. :-)
Faren har ikke givet udtryk for at det skulle sættes op - og knægten hviler også mere i mønstret nu.. :-)

Her i sommeren er det dog en smule anderledes, da der er sommerferie og jeg skal til bryllup i en modsat weekend.. og det skal jo ikke gå ud over hans tid med hans far :-D

Vi bor heldigvis tæt på hinanden, og samarbejder for det meste godt om det, så der er ikke de vilde problemer med det her.. Det er kun hvis "udefrakommende" blander sig for meget at det går galt.  

Anmeld

15. juni 2011

camsko88

Her ser bio far slet ikke Freja, det har han selv valgt han har aldrig set hende og kommer heller ikke til det....

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

min store søn er lige flyttet til sin far på prøve det var hans eget valg ...øv øv men hvis det det han vil skal han da ha lov synes jeg den lille ser sin far hver søndag og hver anden fredag i nogen timer

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Her ser min søn på 3 år sin far hver tirsdag fra 15-19 og hver anden søndag fra 9-17.

Anmeld

15. juni 2011

wamse

Min datters far har ikke samvær med hende, men vi skal i statsamtet på tirsdag, og have resultatet af hans ansøgning om samvær.

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

wamse skriver:

Min datters far har ikke samvær med hende, men vi skal i statsamtet på tirsdag, og have resultatet af hans ansøgning om samvær.

Held og lykke. Hvad har han bedt om? Antager at det denne gang er en ansøgning hans mor ikke har været inde over Er der nogle ændringer i hans adfærd i forhold til jeres pige/dig efter hans mors død?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.