Hvor meget har faderen jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2011

Anonym trådstarter

og synes du at han har dem nok, eller ville I gerne have han havde dem mere, eller mindre?

Her har faderen fået en dag mere, bare på prøve. Så det er torsdag til søndag, men jeg synes det er en dag for meget, så vil gøre alt for det skal sættes ned igen.

Min x mener dog han har dem for lidt og ville gerne have dem halvdelen af tiden, men det kommer aldrig på tale. Heldigvis går sf ikke ind for denne ordning, så der har han ikke en chance.

Hvordan er det hos jer.

Skriver som ano da jeg ikke ønsker at han skal læse det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym

pt har faren dem ALT for meget

De ( mine børn) bor pt hos ham, vi skal i retten til august og ktober for at få sat samvær og bopæl...

min bonus søn bor her fast ( - hos sin far)

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

pt har faren dem ALT for meget

De ( mine børn) bor pt hos ham, vi skal i retten til august og ktober for at få sat samvær og bopæl...

min bonus søn bor her fast ( - hos sin far)

Ok, sikke noget. Har han altid haft dem fast eller hvornår er det skiftet?

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

vi blev sepereret i dec sidste år. og børnene boede hos mig til marts. der kom de hen til faren... suk. det er en lang lang sag, men heldigvis har jeg fundet mig en go advokat, som jeg har go tiltro til kan få dem tilbage til mig

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

vi blev sepereret i dec sidste år. og børnene boede hos mig til marts. der kom de hen til faren... suk. det er en lang lang sag, men heldigvis har jeg fundet mig en go advokat, som jeg har go tiltro til kan få dem tilbage til mig

Ok..sikke noget...bor I tæt på hinanden...?

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

her ser min mand sin søn hver anden weekend, og det synes han slet ikke er nok (hans søn har tidligere boet her) men efter omstændighederne er det den bedste løsning.

min datter ser sin far hver anden weekend, og det er de begge godt tilfredse med.

og sidst men ikke mindst, så ser mine 2 ældste slet ikke deres far, og det er jo bare super ærgeligt...... men det er ikke noget jeg har mulighed for at ændre på lige pt.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

her ser min mand sin søn hver anden weekend, og det synes han slet ikke er nok (hans søn har tidligere boet her) men efter omstændighederne er det den bedste løsning.

min datter ser sin far hver anden weekend, og det er de begge godt tilfredse med.

og sidst men ikke mindst, så ser mine 2 ældste slet ikke deres far, og det er jo bare super ærgeligt...... men det er ikke noget jeg har mulighed for at ændre på lige pt.

Jeg har også et barn der ikke har en far han ser. Det er på nogle områder næsten bedre, desværre.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ok..sikke noget...bor I tæt på hinanden...?

der er ca. 1 times kørsel...

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jeg har også et barn der ikke har en far han ser. Det er på nogle områder næsten bedre, desværre.

ja giver dig gerne ret. der kan være omstændigheder hvor det er bedst for barnet/børnene. og ingen tvivl om at det gælder her.... men trist er det, for savnet er stort hos børnene.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

der er ca. 1 times kørsel...

Ok..men så har børnene skiftet flere gange eller...tror du ikke du står dårligt hvis du vil hive børnene væk fra deres miljø og relationer ved deres far? eller flytter du derop?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.