og synes du at han har dem nok, eller ville I gerne have han havde dem mere, eller mindre?
Her har faderen fået en dag mere, bare på prøve. Så det er torsdag til søndag, men jeg synes det er en dag for meget, så vil gøre alt for det skal sættes ned igen.
Min x mener dog han har dem for lidt og ville gerne have dem halvdelen af tiden, men det kommer aldrig på tale. Heldigvis går sf ikke ind for denne ordning, så der har han ikke en chance.
Hvordan er det hos jer.
Skriver som ano da jeg ikke ønsker at han skal læse det her.
Min stor søn på 10½ er hos sin far hveranden weekend to uger i sommerferien + andre feriedag som hveranden jul og nytår.Jeg ville gerne have haft hans far have ham fra fredag til mandag morgen men det kan vi ikke pga min søns taxaorden.
Min datter på 5 flytte den 1 juni hjem til sin far pga mine sygdomme har hende hveranden uge fra torsdag til mandag morgen jeg ville vildt gerne køre mandag til mandag men hun kan nok ike lige klar det + jeg kan ikke afleve og hente hende i børnehaven da jeg ikke har kørekort.Men pt bor hun hos sin far og papmor og har det endelig ok med det men jeg syntes stadig jeg har svigte hende og er en dårlig mor overfor hende.Men min kloge tanke siger mig heller have hende godt på næsten deltid ind have hende på fuldtid og dårlig hverdag f.eks.men hådrt af lade hende flytte derhjem.Men heller det ind kommunene måske have komme og sagt nået eller ligne.Mit valg og håber da en dag hun flytte herhjem igen. før have han hende hver 14 dag fra torsdag til mandag nu har vi bare bytte. +jeg får hende lige om ligt igen hun blev hente i går de skal på ferie så skal have hende her på lørdag igen til næste lørdag + de sidste to uger i sommer ferien skønt. + hveranden jul og nytår og hved fødselsdag må jeg få hende også.Vi har aldrig haft de vilde problemmer om samvær osv.Min stor bonus søn har boede her sinden 24 dec han ville ikke hjem til sin mor igen og den 28 dec skulle han hjem igen men ville ikke han har været hjemme hos hende 2 gang en gang sov han der og næsten morgen på skolen stak han af og igen i maj i retten efter de have snakke med ham stak han af igen han blever 14 år her den 27 okt nu her var de i amte de ville ingen ting gør de skal i rettebn igen nok første efter sommer ferien også skal han igen afhørtes men han holder fast hved at han vil bo her.Jeg har været sammen med hans far i 4 år og alle de år har han snakke om af bo her.Steen betaler 2246 om mdr til hans mor og syntes endelig det er ret mange penge + især nu hvor han bor her syntes det er dårlig man ingen ting kan gør anden af lade være med af betale dem.Men de siger når det er afgjort om han skal bo her får steen penge tilbage osv fra 1 jan 2011 det er hved af være mange penge nu så.Han har så her 1 maj fået sat børnebidrag i bero.Men hun sagde han kunne komme udfor af skulle betale dem hvis drengen flytte hjemme forstå jeg ikke af steen ikke kan få dem når han ligesom har boede her.
Nå men med mine børn køre samvær men ville da ønske min stor søns far kunne have ham lidt flere dage hver 14 dag.Men sådan er det bare.Af og til har de ham så en ekstra weekend eller 3 uger i sommmerferie sidste år.
Nu hved jeg ikke hvor gammel dine børn er men jeg kan godt sætte mig ind i din eks ville have dem en dag mere.Jeg er selv vokse op uden min far så min børn ser deres så vidt det er muligt.Sådabn har jeg det bare.
Henriette
Henriette
Anmeld