"Kur" søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

kiwifrugten

FruRafn skriver:

hmm, taber man kun 20 kilo? det kan man jo også tabe ved at leve normalt sundt. Man må da blive ekstremt fejlernæret ved kun at spise 6 æbler, der er jo intet fedt til hjernen eller protein til musklerne

den er bestemt heller ikke sund.

Lige nu træner jeg 30 min om dagen og spiser nupo

Fødte for 7 uger siden og tog 40 kilo på har kun smidt de 20 kilo igen :-(

Men her til d. 1 starter jeg til de danske vægtkonsulenter  igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Meliora

kiwifrugten skriver:

den er bestemt heller ikke sund.

Lige nu træner jeg 30 min om dagen og spiser nupo

Fødte for 7 uger siden og tog 40 kilo på har kun smidt de 20 kilo igen :-(

Men her til d. 1 starter jeg til de danske vægtkonsulenter  igen

jamen held og lykke med det:-) Jeg kan anbefale madlog.dk, jeg har brugt det siden januar og har tabt 16 kilo

Anmeld

14. juni 2011

kiwifrugten

FruRafn skriver:

jamen held og lykke med det:-) Jeg kan anbefale madlog.dk, jeg har brugt det siden januar og har tabt 16 kilo

tak for det :-) Jeg kigger lige på siden. Og fedt du har tabt så meget. Er det en hård omgang?

Anmeld

14. juni 2011

StineW

Du skal sørge for at spise en masser af grønt ( gerne broccoli, ærter, gulerødder dvs grove grøntsager )

Derudover skal du spise masser af kylling og tun i vand ( John West tun kan anbefales ) Spis alt det du kan. Steg i olie evt nogle kylling inderfilet´er og hav liggende i køleskabet. Nemt hvis du pludselig bliver sulten.

Eksempel i går: Min mand kigger på min tallerken og siger: Skal du spise alt det??? Troede du var på kur.

han kiggede på mit bjerg af kyllinginderfilet, har var rigtig meget, men for under 200 kcal. Og jeg blev mæt...

Held og lykke med projektet. Og husk at spise noget, ikke sulte dig, så er du dårlig på den store dag.

Knus Stine ( som har smidt 19 kg på 8 uger efter graviditet )

Anmeld

14. juni 2011

Anne85

Spis fiberrigt, profan rigt og en masse grønsager. Spis hyppige små måltider. Og sluk tørsten i vand. MotionMEN med mindre du er meget overvægtig vil du ikke tabe mere end 1-1/2 kg på 12 dage - men du vil have mere energi og føle dig 1000 gange mere lækker :-)

Anmeld

14. juni 2011

Anne85

Anne85 skriver:

Spis fiberrigt, profan rigt og en masse grønsager. Spis hyppige små måltider. Og sluk tørsten i vand. MotionMEN med mindre du er meget overvægtig vil du ikke tabe mere end 1-1/2 kg på 12 dage - men du vil have mere energi og føle dig 1000 gange mere lækker :-)

Hov - åbenbart ingen linje skift når man skriver fra sin iPad ;-)

Anmeld

16. juni 2011

Meliora

kiwifrugten skriver:

tak for det :-) Jeg kigger lige på siden. Og fedt du har tabt så meget. Er det en hård omgang?

Tak Ja, synes det er hårdt, men ikke det at bruge madlog det er easy peasy. Men i øjeblikket er mit vægttab gået i stå næsten, selv om jeg træner 4 gange om ugen og har skåret 300-400 kcal af min kost, de dage jeg ikke træner Meeen jeg ved jo godt at det er normalt og at man skal holde ved, så begynder vægttabet jo igen.

Ville gerne smide 10 kilo mere inden vi skal rejse i august, så badedragten sidder lidt pænere

Såå, hvis nogen har et godt fif til hvordan man giver kroppen et boost så vægttabet begynder at gå stærkt igen, så kom gerne med det!

Anmeld

16. juni 2011

Christine

FruRafn skriver:

Tak Ja, synes det er hårdt, men ikke det at bruge madlog det er easy peasy. Men i øjeblikket er mit vægttab gået i stå næsten, selv om jeg træner 4 gange om ugen og har skåret 300-400 kcal af min kost, de dage jeg ikke træner Meeen jeg ved jo godt at det er normalt og at man skal holde ved, så begynder vægttabet jo igen.

Ville gerne smide 10 kilo mere inden vi skal rejse i august, så badedragten sidder lidt pænere

Såå, hvis nogen har et godt fif til hvordan man giver kroppen et boost så vægttabet begynder at gå stærkt igen, så kom gerne med det!

2 kopper grøn the om dagen! Husk at vandet ikke skal være kogevarmt når theen skal brygges, men gerne omkring 80-90 grader i stedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.