"Kur" søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.814 visninger
37 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Ann.

En kur der kan gøre at jeg muligvis kan tabe 5-6 kg på 12 dage? Kan dette lade sig gøre?

Det er det jeg mangler inden brylluppet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Dinna88

Når nu man endelig vil gå ind i disse absurde, usunde kure (Ja, for min egen samvittighed MÅ jeg komme med noget morale) så kan man jo gøre det så naturligt som muligt.  http://helseverden.dk/helsekost-772/te-827/groen-te-997/seasalt-kurte-slanke-te-1933.html Jeg fandt denne

Anmeld

13. juni 2011

Mussen2

Ann. skriver:

En kur der kan gøre at jeg muligvis kan tabe 5-6 kg på 12 dage? Kan dette lade sig gøre?

Det er det jeg mangler inden brylluppet

Kender du easylife? Prøv at søg på easylife.dk

Jeg kender flere der har prøvet dette. Både som en uge kur for at tabe nogle hurtige kilo og som langvaring ur til vægt tab. Senest har min mand taget en uge kur og tabte 4 kg.

Men, men, men synes du skal overveje det nøje op til et bryllup, da det tærer på kræfter og humør

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Nej, 5 kg fedt på 12 dage er ikke muligt...men væske kan du nok sagtens tabe og med den risiko at du er dårlig til brylluppet....men spis sundt de næste tolv dage så vil du have mere energi og føle dig dejlig...modsat en skrap kur som bare vil dræne dig...

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Dinna88 skriver:

Når nu man endelig vil gå ind i disse absurde, usunde kure (Ja, for min egen samvittighed MÅ jeg komme med noget morale) så kan man jo gøre det så naturligt som muligt.  http://helseverden.dk/helsekost-772/te-827/groen-te-997/seasalt-kurte-slanke-te-1933.html Jeg fandt denne

Ville nu heller ikke ud på en af de der underlig kure - ville bare vide om man på helt naturligvis kunne tabe 5-6 kg på 12 dage, derfor skrevet "kur" i gåseøjne

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Eva. skriver:

Nej, 5 kg fedt på 12 dage er ikke muligt...men væske kan du nok sagtens tabe og med den risiko at du er dårlig til brylluppet....men spis sundt de næste tolv dage så vil du have mere energi og føle dig dejlig...modsat en skrap kur som bare vil dræne dig...

Sundt hvordan? 

Hvad "skal" jeg undgå udover sukker?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Ann. skriver:

Sundt hvordan? 

Hvad "skal" jeg undgå udover sukker?

Ved du ikke hvad der er sund kost?

Hvis ikke så brug madlog..

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Eva. skriver:

Ved du ikke hvad der er sund kost?

Hvis ikke så brug madlog..

Jo, at undgå sukker

Men er det ikke noget med at hvis man også undgår stivelse, så kan man også tabe sig?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Ann. skriver:

Jo, at undgå sukker

Men er det ikke noget med at hvis man også undgår stivelse, så kan man også tabe sig?

Hvis du kun mener man skal udngå sukker så er du nød til at bruge et redskab som madlog da det langt fra er så simpelt og bestemt ikke kun er sukker du skal undgå.

Men brug madlog som værktøj jeg har ikke tid til at forklare dio alt hvad du må og ikke må, det er for komplekst til det.

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

jeg ved faktisk intet om det, søde, men jeg har HØRT at suppekuren skulle være god til at tabe nogle hurtige kg.. det er sikkert hamrende usundt (alle de der lynkure, you know ), men jeg har hørt meget positivt om den alligevel... bum bum... du kan forsøge at google!

Ellers skal du, som eva skriver, spise sundt. Holdt dig fra sukker, hvidt brød og fedt (smør, mælk, ost osv) og sørg for at spise masser af grøntsager, fibre og den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.