"Kur" søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Caroline86

Ann. skriver:

Niks er alt for glad for mad Holder ALDRIG sultestrejke

Men tak søde - skal nok give en update, når der er gået en uge

pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

MaleneG

Undgå sukker, så vidt muligt.

Hvidt brød, kartofler, hvide ris, og hvidt pasta, for meget frugt. kun 1-2 stk om dagen.

Masser af vand. Fibre og protein. som æg, tun, kød mv.

Brug olie til at stege maden i, istedet for magarine.

Anmeld

13. juni 2011

Lullusen

Ann. skriver:

Kan slet ikke så langt Jeg går død allerede efter 200 m

pokkers... :-) det er ellers effektivt med løb.. Men så må du ud og gå nogle lange ture hver dag indtil brylluppet.. igen, tag godt med tøj på så du sveder rigtig meget, og sving endelig armene højt mens du går, så skal pulsen nok komme op :-)

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

manuka skriver:

pokkers... :-) det er ellers effektivt med løb.. Men så må du ud og gå nogle lange ture hver dag indtil brylluppet.. igen, tag godt med tøj på så du sveder rigtig meget, og sving endelig armene højt mens du går, så skal pulsen nok komme op :-)

Jeg må prøve

Kommer sikker til at se skide skægt ud - men hvis det er effiktivt

Anmeld

13. juni 2011

Lullusen

Ann. skriver:

Jeg må prøve

Kommer sikker til at se skide skægt ud - men hvis det er effiktivt

hehehe ja men skidt med det! Hvis du får pulsen op og kan holde til at gå mindst 30 min., så skal det nok være effektivt

Anmeld

13. juni 2011

CamillaSoefelt

Ann. skriver:

Sundt hvordan? 

Hvad "skal" jeg undgå udover sukker?

Jeg har en bog fra Dr Hertz og deri er der en kur der hedder lynkuren, og der spiser du sundt og uden at blive drænet for energi.. Send mig evt en PB hvis det ku ha din interesse?

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

kiwifrugten skriver:

Der er den kur der hedder nupo. Jeg er på de og den virker. på 7 dage kan du tabe ca 3 kilo. Hvis du træner 30 min om dagen og spiser 6 portioner nupo om dagen og IKEK ANDET så kan du altså nå at tabe dig 6 kilo.

og ellers æble kuren 6 æbler om dagen. og masser af vand. jeg tabte 20 kilo på under et halvt år ved æble kuren

Kan man leve af 6 æble om dagen i knap et halvt år 

Anmeld

14. juni 2011

kiwifrugten

Mille83 skriver:

Kan man leve af 6 æble om dagen i knap et halvt år 

jeg gjorde det og masser af vand. Men jeg var også sur og irritabel og det var nok heller ikke sundt.

Men tror nu aldrig jeg vil hoppe på den igen kun hvis det er den eneste udvej

Anmeld

14. juni 2011

Meliora

Ann. skriver:

En kur der kan gøre at jeg muligvis kan tabe 5-6 kg på 12 dage? Kan dette lade sig gøre?

Det er det jeg mangler inden brylluppet

INGEN usunde ting, intet ren sukker eller fedt, og så 5 gange træning om ugen, så kamn det nok lykkedes. Jeg tabte engang 10 kilo på 3 uger, ved at spise ekstremt lidt (800 kcal om dagen) og trænede 5 gange om ugen. Det er mega hårdt, men kan godt lade sig gøre:-)

MEN det er ikke en sund måde, og vægttabet holder nok ikke ved:-)

Anmeld

14. juni 2011

Meliora

kiwifrugten skriver:

jeg gjorde det og masser af vand. Men jeg var også sur og irritabel og det var nok heller ikke sundt.

Men tror nu aldrig jeg vil hoppe på den igen kun hvis det er den eneste udvej

hmm, taber man kun 20 kilo? det kan man jo også tabe ved at leve normalt sundt. Man må da blive ekstremt fejlernæret ved kun at spise 6 æbler, der er jo intet fedt til hjernen eller protein til musklerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.