Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann. skriver: Niks er alt for glad for mad Holder ALDRIG sultestrejke Men tak søde - skal nok give en update, når der er gået en uge
Niks er alt for glad for mad Holder ALDRIG sultestrejke
Men tak søde - skal nok give en update, når der er gået en uge
pøj pøj med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Undgå sukker, så vidt muligt.
Hvidt brød, kartofler, hvide ris, og hvidt pasta, for meget frugt. kun 1-2 stk om dagen.
Masser af vand. Fibre og protein. som æg, tun, kød mv.
Brug olie til at stege maden i, istedet for magarine.
Ann. skriver: Kan slet ikke så langt Jeg går død allerede efter 200 m
Kan slet ikke så langt Jeg går død allerede efter 200 m
pokkers... :-) det er ellers effektivt med løb.. Men så må du ud og gå nogle lange ture hver dag indtil brylluppet.. igen, tag godt med tøj på så du sveder rigtig meget, og sving endelig armene højt mens du går, så skal pulsen nok komme op :-)
manuka skriver: pokkers... :-) det er ellers effektivt med løb.. Men så må du ud og gå nogle lange ture hver dag indtil brylluppet.. igen, tag godt med tøj på så du sveder rigtig meget, og sving endelig armene højt mens du går, så skal pulsen nok komme op :-)
Jeg må prøve
Kommer sikker til at se skide skægt ud - men hvis det er effiktivt
Ann. skriver: Jeg må prøve Kommer sikker til at se skide skægt ud - men hvis det er effiktivt
hehehe ja men skidt med det! Hvis du får pulsen op og kan holde til at gå mindst 30 min., så skal det nok være effektivt
Ann. skriver: Sundt hvordan? Hvad "skal" jeg undgå udover sukker?
Sundt hvordan?
Hvad "skal" jeg undgå udover sukker?
kiwifrugten skriver: Der er den kur der hedder nupo. Jeg er på de og den virker. på 7 dage kan du tabe ca 3 kilo. Hvis du træner 30 min om dagen og spiser 6 portioner nupo om dagen og IKEK ANDET så kan du altså nå at tabe dig 6 kilo. og ellers æble kuren 6 æbler om dagen. og masser af vand. jeg tabte 20 kilo på under et halvt år ved æble kuren
Der er den kur der hedder nupo. Jeg er på de og den virker. på 7 dage kan du tabe ca 3 kilo. Hvis du træner 30 min om dagen og spiser 6 portioner nupo om dagen og IKEK ANDET så kan du altså nå at tabe dig 6 kilo.
og ellers æble kuren 6 æbler om dagen. og masser af vand. jeg tabte 20 kilo på under et halvt år ved æble kuren
Kan man leve af 6 æble om dagen i knap et halvt år
Mille83 skriver: Kan man leve af 6 æble om dagen i knap et halvt år
jeg gjorde det og masser af vand. Men jeg var også sur og irritabel og det var nok heller ikke sundt.
Men tror nu aldrig jeg vil hoppe på den igen kun hvis det er den eneste udvej
Ann. skriver: En kur der kan gøre at jeg muligvis kan tabe 5-6 kg på 12 dage? Kan dette lade sig gøre? Det er det jeg mangler inden brylluppet
En kur der kan gøre at jeg muligvis kan tabe 5-6 kg på 12 dage? Kan dette lade sig gøre?
Det er det jeg mangler inden brylluppet
INGEN usunde ting, intet ren sukker eller fedt, og så 5 gange træning om ugen, så kamn det nok lykkedes. Jeg tabte engang 10 kilo på 3 uger, ved at spise ekstremt lidt (800 kcal om dagen) og trænede 5 gange om ugen. Det er mega hårdt, men kan godt lade sig gøre:-)
MEN det er ikke en sund måde, og vægttabet holder nok ikke ved:-)
kiwifrugten skriver: jeg gjorde det og masser af vand. Men jeg var også sur og irritabel og det var nok heller ikke sundt. Men tror nu aldrig jeg vil hoppe på den igen kun hvis det er den eneste udvej
hmm, taber man kun 20 kilo? det kan man jo også tabe ved at leve normalt sundt. Man må da blive ekstremt fejlernæret ved kun at spise 6 æbler, der er jo intet fedt til hjernen eller protein til musklerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128