Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Hold da op du vokser søde Men hvor er den bare stor, rund og flot
Hold da op du vokser søde
Men hvor er den bare stor, rund og flot
Ja for pokker der er knald på... Tusind tak søde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: fiiiiin mavse...!!!!
fiiiiin mavse...!!!!
Tak søde... Spændende med dig også...
MaybeBaby skriver: Fantastisk bobbel siger jeg bare! Lækker lækker lækker!
Fantastisk bobbel siger jeg bare! Lækker lækker lækker!
Ih tak skal du have....
Kofoed33 skriver: Meget tit, hehe. Jo, jeg genet fra 3 af mine bedsteforældre, såå. Men vi ved ikke hvor ofte jeg frigiver 2 æg, så det er jo helt spændende, hehe.
Meget tit, hehe.
Jo, jeg genet fra 3 af mine bedsteforældre, såå. Men vi ved ikke hvor ofte jeg frigiver 2 æg, så det er jo helt spændende, hehe.
Det er jo meget spændende...
Mettefpigen skriver: Hihi jaa vel typisk mænd... Det er min første graviditet så vi skal begge 2 vænne os til maven er kommet.. Hihi... Har prøvet nogle sjovt situationer hvor man ikk lige tænkte på at den er blevet så stor.. Så kan slet ikk tænke på hvordan det blir når den blir større.....
Hihi jaa vel typisk mænd...
Det er min første graviditet så vi skal begge 2 vænne os til maven er kommet.. Hihi... Har prøvet nogle sjovt situationer hvor man ikk lige tænkte på at den er blevet så stor.. Så kan slet ikk tænke på hvordan det blir når den blir større.....
Med min første datter, var maven en lille smule større end den er nu, da jeg gik i fødsel.. Tør slet ikke tænke på hvor stor den bliver...
Mira0911 skriver: Det er jo meget spændende...
Jeps. Håber så bare det vil gå bedre, hvis det bliver tvillinger igen.
Kofoed33 skriver: Jeps. Håber så bare det vil gå bedre, hvis det bliver tvillinger igen.
Ja det kan jeg så godt forstå.. Er du okay efter alt det?
Mira0911 skriver: Ja det kan jeg så godt forstå.. Er du okay efter alt det?
Pt, ja. men frygter alt der hedder fødsel og ønsker det bare overstået.
Kofoed33 skriver: Pt, ja. men frygter alt der hedder fødsel og ønsker det bare overstået.
Det kan jeg godt forstå... Det må bestemt ikke være rart at gå rundt med det du gør..
Mira0911 skriver: Det kan jeg godt forstå... Det må bestemt ikke være rart at gå rundt med det du gør..
Det er det heller ikke og kan ikke finde nogen, som har været igennem det samme, rigtig øv, savner noget personlig erfaring.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128