Lillesøster 26+0 WOW siger jeg bare... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.518 visninger
65 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Mira0911

26+0 idag, tiden er fløjet afsted, selvom jeg har det elendigt om dagen...  Det skifter sådan lidt med opkasten, andre dage er det meget og andre lidt... Sådan meget skiftende... Håber der snart er en ende på det... Tror desværre det fortsætter frem til termin... 

Nøj hvor maven er i vejen... Har problemer med at tage bukser på, strømper på, og i det hele taget at få tøj ud fra vaskemaskinen... Prrrhh.... Det går... 

Her er et par dugfriske billeder fra idag... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

26+0 idag, tiden er fløjet afsted, selvom jeg har det elendigt om dagen...  Det skifter sådan lidt med opkasten, andre dage er det meget og andre lidt... Sådan meget skiftende... Håber der snart er en ende på det... Tror desværre det fortsætter frem til termin... 

Nøj hvor maven er i vejen... Har problemer med at tage bukser på, strømper på, og i det hele taget at få tøj ud fra vaskemaskinen... Prrrhh.... Det går... 

Her er et par dugfriske billeder fra idag... 

fiiiinnnn mave

Anmeld

13. juni 2011

Happiness

Stadig en SMUUUUUKKKK mavse

Den er godt nok blevet flot rund!

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Stor, flot og lækker mave

Håber for dig, at kvalmen snart slutter, synes det er synd for dig, at du skal have det sådan.

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

fiiiinnnn mave

Taaak Søde... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Stadig en SMUUUUUKKKK mavse

Den er godt nok blevet flot rund!

Ih tusind tak skal du have.... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Stor, flot og lækker mave

Håber for dig, at kvalmen snart slutter, synes det er synd for dig, at du skal have det sådan.

Tak skal du have.... Uh ja håber virkelig også at der sker et mirakel meget snart... 

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Tak skal du have.... Uh ja håber virkelig også at der sker et mirakel meget snart... 

Ellers er det jo lidt øv, at være gravid, det ødelægge lidt det hele, at man skal bøvle med sådanne ting.

Anmeld

13. juni 2011

Janni.

Smuk, ung gravid kvinde... Mangler blot dit kønne smil på billederne 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ellers er det jo lidt øv, at være gravid, det ødelægge lidt det hele, at man skal bøvle med sådanne ting.

Det ødelægger bare det hele.. Det var det samme da jeg ventede Julie... Kort sagt, jeg skal ikke have flere børn... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.