Lillesøster 26+0 WOW siger jeg bare... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Pige2009

Mira0911 skriver:

Tak skal du have.... 

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeps... Ja det er det nemlig... Har faktisk altid kun ønsket mig 2 børn... Da jeg fødte Julie, udbrød jeg også "Jeg skal fandme ikke have flere børn" Er nu glad for alligevel at vi skal have en lillesøster til Julie... 

Nårh, okay. Jeg vil gerne have 4 og kæreste 2, hvis det ikke er tvillinger, så den er lidt svære.

Vil man ikke altid sige det under en fødsel og så skifte mening når den lille er kommet ud, hehe.

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Nårh, okay. Jeg vil gerne have 4 og kæreste 2, hvis det ikke er tvillinger, så den er lidt svære.

Vil man ikke altid sige det under en fødsel og så skifte mening når den lille er kommet ud, hehe.

Jeg nemlig tit man siger noget og så mener man det modsatte faktisk... 

Er der ikke meget stor chance for tvillinger hos Jer? 

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Wauw en fin stor mave

Det ser da godt ud, men kan godt forstå problemerne.. Hihi.. Jeg er selv i uge 26 og begynder også at få problemer.. Specielt med at få sko på og af igen.. Der har kæresten været igang flere gange

haha.. Men håber da at kvalmen snart stopper!!!

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Wauw en fin stor mave

Det ser da godt ud, men kan godt forstå problemerne.. Hihi.. Jeg er selv i uge 26 og begynder også at få problemer.. Specielt med at få sko på og af igen.. Der har kæresten været igang flere gange

haha.. Men håber da at kvalmen snart stopper!!!

Tusind tak skal have.... 

Uh sko kan jeg slet holde ud at gå i.. Kun klipklapper...  Kæresten sidder bare og griner af mig når jeg har problemer med at komme i bukser osv... 

Anmeld

13. juni 2011

Maalene

Hold da op du vokser søde

Men hvor er den bare stor, rund og flot

Anmeld

13. juni 2011

ønskebørn74

Mira0911 skriver:

26+0 idag, tiden er fløjet afsted, selvom jeg har det elendigt om dagen...  Det skifter sådan lidt med opkasten, andre dage er det meget og andre lidt... Sådan meget skiftende... Håber der snart er en ende på det... Tror desværre det fortsætter frem til termin... 

Nøj hvor maven er i vejen... Har problemer med at tage bukser på, strømper på, og i det hele taget at få tøj ud fra vaskemaskinen... Prrrhh.... Det går... 

Her er et par dugfriske billeder fra idag... 

fiiiiin mavse...!!!!

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Tusind tak skal have.... 

Uh sko kan jeg slet holde ud at gå i.. Kun klipklapper...  Kæresten sidder bare og griner af mig når jeg har problemer med at komme i bukser osv... 

Hihi jaa vel typisk mænd...

Det er min første graviditet så vi skal begge 2 vænne os til maven er kommet.. Hihi... Har prøvet nogle sjovt situationer hvor man ikk lige tænkte på at den er blevet så stor.. Så kan slet ikk tænke på hvordan det blir når den blir større.....

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeg nemlig tit man siger noget og så mener man det modsatte faktisk... 

Er der ikke meget stor chance for tvillinger hos Jer? 

Meget tit, hehe.

Jo, jeg genet fra 3 af mine bedsteforældre, såå. Men vi ved ikke hvor ofte jeg frigiver 2 æg, så det er jo helt spændende, hehe.

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

26+0 idag, tiden er fløjet afsted, selvom jeg har det elendigt om dagen...  Det skifter sådan lidt med opkasten, andre dage er det meget og andre lidt... Sådan meget skiftende... Håber der snart er en ende på det... Tror desværre det fortsætter frem til termin... 

Nøj hvor maven er i vejen... Har problemer med at tage bukser på, strømper på, og i det hele taget at få tøj ud fra vaskemaskinen... Prrrhh.... Det går... 

Her er et par dugfriske billeder fra idag... 

Fantastisk bobbel siger jeg bare! Lækker lækker lækker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.