Lillesøster 26+0 WOW siger jeg bare... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

twinny

Sikke en lækker mavse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Men kan du så klare dig uden en 3.?

Ja det tror jeg nu godt jeg kan... Hvis vi skulle have nr. 3, skal vi flytte i noget større for at der er plads... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Sikke en lækker mavse...

Taak.... 

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ja det tror jeg nu godt jeg kan... Hvis vi skulle have nr. 3, skal vi flytte i noget større for at der er plads... 

Det kan man vel godt? Aner ikke hvor mange jeg ender på, men minimum en af hver, hehe.

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Jeps så du kan altså godt.. Forventer et kæmpe smil på dit næste mave billede, du har lige lidt tid at øve dig i 

Har forresten set at jeg har lavet en billede spam tråd med Silas idag? 

Har lige præcis 1 uge...  Nope det har jeg ikke lige set, den tjekker jeg da lige ud... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Det kan man vel godt? Aner ikke hvor mange jeg ender på, men minimum en af hver, hehe.

Altså lige nu, kan jeg sagtens undvære nr. 3... Det skal heller ikke undre mig at jeg bliver skruk på et senere tidspunkt... 

Vi har snakket herhjemme om at vi skal ikke have flere... Kæresten har selv sagt at han vil ikke kunne overskue en nr. 3 også... 

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Altså lige nu, kan jeg sagtens undvære nr. 3... Det skal heller ikke undre mig at jeg bliver skruk på et senere tidspunkt... 

Vi har snakket herhjemme om at vi skal ikke have flere... Kæresten har selv sagt at han vil ikke kunne overskue en nr. 3 også... 

Okay, så bliver det nok bare de to, men to er jo også stort

Anmeld

13. juni 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Okay, så bliver det nok bare de to, men to er jo også stort

Jeps... Ja det er det nemlig... Har faktisk altid kun ønsket mig 2 børn... Da jeg fødte Julie, udbrød jeg også "Jeg skal fandme ikke have flere børn" Er nu glad for alligevel at vi skal have en lillesøster til Julie... 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Hvor er du fin

Tak skal du have.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.