lykken brast :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

ønskebørn74

tb skriver:

hold da op!!!!! 11 æg.. du er da bare super sej  håber der bliver rigtig mange fine 4 cellet æg til jer!! Er det jeres første IVF??

Nej 3. og de laver ICSI på dem... nr 2. blev aflyst der var ingen æg til oplægning... Der kom kun 2 ud... Så vi har 2 forsøg endnu... men det ser godt ud denne gang...  

Hvordan har du det??? ... Bløder du stadig???

KÆMPE KRAMMER!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Levi&LilysMor

Jeg har godt nok aldrig mistet, men som nogle af de andre siger gør det meget ondt når man mister, og så er man ikke i tvivl, så prøv lige og få det tjekket, kan være bebs hygger sig derinde endnu

Anmeld

13. juni 2011

tb

ønskebarn74 skriver:

Nej 3. og de laver ICSI på dem... nr 2. blev aflyst der var ingen æg til oplægning... Der kom kun 2 ud... Så vi har 2 forsøg endnu... men det ser godt ud denne gang...  

Hvordan har du det??? ... Bløder du stadig???

KÆMPE KRAMMER!!!!!!!!!!!

alt hvad der  kan for at der er en masse æg klar.. i får vel svar i morgen, ikk?? vil de så lægge 2 op??

jeg har ikke ondt og jeg bløder ikke rigtig mere.. pletblødte i forgårs.. blødte som almindelig mens i går.. og pletblødte igen i dag.. mærkeligt!!!!!

Anmeld

13. juni 2011

ønskebørn74

alt hvad der  kan for at der er en masse æg klar.. i får vel svar i morgen, ikk?? vil de så lægge 2 op??

jeg har ikke ondt og jeg bløder ikke rigtig mere.. pletblødte i forgårs.. blødte som almindelig mens i går.. og pletblødte igen i dag.. mærkeligt!!!!!

ja vi skal have 2 op hvis der er til det...  ... 1000 tak!!!!

for at blødningen var uden betydning...

Anmeld

13. juni 2011

M&M's Mor

Et kæmpe  til dig... synes som mange andre at du lige skal blive tjekket af lægen...fik selv styrt blødning i uge 7 og mener virkelig styrt blødning, da jeg ventede nr 2 og lægerne var nærmest ved at besvime da jeg blev scannet for der lå en lille fin bebs med fint hjerteblink og hyggede sig i mors mave og hun er i dag 2 år...

for bebs stadig er der og at det bare er din krop der har drillet dig...

Anmeld

13. juni 2011

kamillapetersen91

tb skriver:

så nåede vi ikke længere  jeg begyndte at pletbløde i går og i dag kom mens så for alvor.. Puha, det er hårdt!!!

nu tænker jeg så, skal man kontakte læge eller noget?? jeg nåede kun til 6.uge, ca. 5+3.. så udskiller kroppen ikke bare det hele selv??

har aldrig prøvet at miste før

Hej ville bare lige sige at da jeg var gravid der blødte jeg os til tider rigtig meget ! Og den dag idag har jeg en dejlig datter på snart 9 måneder. Så ville råde dig til at få det tjekket inden man går helt ned hvis man kan sige det sådan

Anmeld

14. juni 2011

tb

2xPrinsesseMor skriver:

Et kæmpe  til dig... synes som mange andre at du lige skal blive tjekket af lægen...fik selv styrt blødning i uge 7 og mener virkelig styrt blødning, da jeg ventede nr 2 og lægerne var nærmest ved at besvime da jeg blev scannet for der lå en lille fin bebs med fint hjerteblink og hyggede sig i mors mave og hun er i dag 2 år...

for bebs stadig er der og at det bare er din krop der har drillet dig...

håber så meget at mit tilfælde ender som alle jeres positive historier, men tør slet ikke håbe på det... men nu tager jeg til lægen i dag, og så må jeg se hvad hun siger.. de kan vel heller ikke sende mig i scanning endnu.. jeg ville i dag være ca. 5+6, hvis der er noget..  

Anmeld

14. juni 2011

tb

kamillapetersen91 skriver:

Hej ville bare lige sige at da jeg var gravid der blødte jeg os til tider rigtig meget ! Og den dag idag har jeg en dejlig datter på snart 9 måneder. Så ville råde dig til at få det tjekket inden man går helt ned hvis man kan sige det sådan

det er sådan noget mærkeligt noget.. jeg bløder stadig lidt, men det har slet ikke været som ved almindelig mens.. og jeg vil da os næsten mene at det burde være værre end almindelig mens, hvis man mister... hmm er vist lidt forvirret oppe i hovedet  men har heldigvis tid ved lægen kl 9.30, så jeg skal ikke gå i uvished ret meget længere..

Anmeld

14. juni 2011

Mille83

tb skriver:

det er sådan noget mærkeligt noget.. jeg bløder stadig lidt, men det har slet ikke været som ved almindelig mens.. og jeg vil da os næsten mene at det burde være værre end almindelig mens, hvis man mister... hmm er vist lidt forvirret oppe i hovedet  men har heldigvis tid ved lægen kl 9.30, så jeg skal ikke gå i uvished ret meget længere..

Du får lige krydsede fingre herfra og håber på en lykkelig update.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.