lykken brast :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Malli

gravid20 skriver:

det er jeg frygtelig ked af at høre det er aldrig sjovt.. 

hvis du ikke er nået længere end uge 7 behøver du ikke kontakte lægen, det har jeg fået a vide hver gang, der er intet at gøre andet end at lade kroppen få lidt ro til at få det hele væk, hvilket den sagtens kan når du ikke var længere henne.. 

det gør mig virkelig ondt at høre 

Jeg ville nu alligevel ringe til min læge, selvom du ikke var længere henne jeg aborterede selv for nogle år siden i 5-6 uge, og der kunne de konstatere at der stadig sad noget væv tilbage, som skulle udskrabes, for ikke at lave gener senere hen.

Da jeg havde aborterede, tog jeg kontakt til lægen, som tog nogle blodprøver, for at sikre sig at mit HCG tal faldt. Da det ikke faldt helt som det skulle, (i forhold til at jeg havde aborteret) blev jeg sendt til scanning på hvidovre, hvor de kunne konstatere at der ikke var noget foster, men stadig noget væv som skulle fjernes ved udskrabning.

Så min anbefaling er klart at du lige ringer til lægen.. 

Kan sagtens huske alle de følelser og den tomhed man pludselig oplever, jeg håber der snart venter dig en ny og god graviditet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

tb

gravid20 skriver:

har du overvejet at det måske bare er Rester der er på vej ud.. ? 

ved det lyder underligt, men måneden efter jeg fandt ud af at jeg var gravid kom der altså stadig den samme mens som der plejede, men jeg er stadig gravid den dag idag og der var jeg altså godt og vel 2 måneder henne.. kroppen udskilder jo stadig mens blod der måske er ophobet selvom at man bliver gravid.. så måske er det bare det, hvis du ikke har ondt..

for jeg havde godt nok helt sindsygt ondt da jeg mistede, alle gange, der var slet ikke nogen tvivl.. blodet "fossede" ud og jeg kunne knapt gå i de første 24 timer. 

men syns måske du skal slå kold vand i blodet, og tage op til lagen og få det tjekket  

altså jeg vågnede lørdag morgen og pletblødte lidt.. det blev aldrig til noget voldsomt i løbet af dagen, der kom kun en lille brun plet i bindet i løbet af hele dagen. men når jeg gik på wc kom der næsten hver gang en lille brun/rødlig dråbe ned i vandet. lige før jeg skull ei bad gav det et jag i højre side nederst i maven og da jeg var i bad var der en lille bitte klump frisk blod.

vi var så ude af huset det meste af dagen og når jeg stod op for længe og havde gået for meget rundt nev det helt vildt i underlivet.

da jeg så vågnede søndag morgen og gik på wc blødte jeg noget mere. der kom os i løbet af dagen i går større klumper blod ud, ligesom ved mens. det svier lidt i underlivet og sådan, men gør ikke decideret ondt. ikke mere end ved almindelig mens. men jeg styrtbløder ikke, bare som ved almindelig mens.

jeg har en tid ved lægen i morgen på grund af noget andet end graviditet, og så vil jeg da lige tage en snak med hende og få taget en blodprøve, som flere siger herinde. men tror nu ikke på at der er noget i maven mere.

Anmeld

13. juni 2011

tb

ønskebarn74 skriver:

Ej sødeste!!!!  det er jeg ked at at høre!!!!!!!!!

Det er vigtigt at du kontakter lægen!!!!!

KÆMPE KRAMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har en tid ved lægen i morgen pga nogle smerter jeg har døjet med længe i bughulen. så tager jeg lige en snak med hende der og får hende til at tjekke mig..

ja, det var ikke lige det vi havde regnet med når nu vi lige pludselig blev naturligt gravide.

håber de har høstet rigtig mange fine æg i går!!!

Anmeld

13. juni 2011

tb

kiwifrugten skriver:

Tror ikke der er grund til bekymring, jeg begyndte at bløde mens jeg var gravid og for 7 uger side fødte jeg e sund og rask lille pige :-)

Jeg har dog fået atvide at hvis ma mister så skulle det gør viiiiildt ondt så hvis du ikke har ondt så tror jeg stadig du har det. Men jeg ville nu ringe til vagtlægen :-)

Jeg  fingre for dig

altså, jeg har ikke viiiiildt ondt.. bare som ved almindelig mens, hvor man den første dag føler at ens underliv er ved at falde nedenud.. får nogle stik i højre side nogle gange og det svier lidt i underlivet..

bløder os bare som ved almindelig mens, ikke noget voldsomt..

tager til lægen i morgen så må hun tjekke mig..

Anmeld

13. juni 2011

kiwifrugten

tb skriver:

altså, jeg har ikke viiiiildt ondt.. bare som ved almindelig mens, hvor man den første dag føler at ens underliv er ved at falde nedenud.. får nogle stik i højre side nogle gange og det svier lidt i underlivet..

bløder os bare som ved almindelig mens, ikke noget voldsomt..

tager til lægen i morgen så må hun tjekke mig..

Hmm jeg er lidt i tvivl må jeg indrømme for ved mig der blødte det bare uden at få mens smerter og uden at svie. Jeg var ude at tisse og så blod i mine trusser så jeg gik i panik. var på arbejde alene så sku vente 45 min på derkom en og afløste mig,men lægen sagde det var et lille bitte bristet blodkar og måtte ikke arbejde  mere pga stress

Anmeld

13. juni 2011

ønskebørn74

tb skriver:

jeg har en tid ved lægen i morgen pga nogle smerter jeg har døjet med længe i bughulen. så tager jeg lige en snak med hende der og får hende til at tjekke mig..

ja, det var ikke lige det vi havde regnet med når nu vi lige pludselig blev naturligt gravide.

håber de har høstet rigtig mange fine æg i går!!!

det er bare ikke retfærdigt... ØV ..

utroligt du i din situation kan tænke på andre!!!!! ... du er sgu sej!!!

og ja det gik godt... 11 stk blev det til...

håber i kommer hurtigt ovenpå og får jeres ønskebaby!!!!

Lene

Anmeld

13. juni 2011

LotteN

Det er jeg godt nok ked af at høre...

I midten af marts var vi i London hvor jeg pludselig begynder at bløde som alm. mens, hvor jeg der var ca 11 uger henne.
Da vi skal hjem med flyveren styrtbløder jeg så meget at et bind ikke kunne klare det, det væltede ud - og der var jeg sikker på abort..

Men jeg tror bare du vil få afvide af en vagtlæge at du skl ringe til din egen læge imorgen og når du alligevel har tid der, så vil jeg nok bare tage den der... Men kan udemærket godt forstå din bekymring og bare uvisheden om, om det er en abort eller ej, det er ikke sjovt. Jeg krydser fingre for alt er som det ska være og det "bare" er en gang mens

stort  herfra.

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

tb skriver:

så nåede vi ikke længere  jeg begyndte at pletbløde i går og i dag kom mens så for alvor.. Puha, det er hårdt!!!

nu tænker jeg så, skal man kontakte læge eller noget?? jeg nåede kun til 6.uge, ca. 5+3.. så udskiller kroppen ikke bare det hele selv??

har aldrig prøvet at miste før

jeg mistede i april, og umidelbart skal du nok kontakte din læge, jeg skulle nemlig på sygehuset 2 gange for at få taget en blodprøve som de tager for at være sikker på at alt HCG forsvinder ud af kroppen

Anmeld

13. juni 2011

baby012

tb skriver:

altså jeg vågnede lørdag morgen og pletblødte lidt.. det blev aldrig til noget voldsomt i løbet af dagen, der kom kun en lille brun plet i bindet i løbet af hele dagen. men når jeg gik på wc kom der næsten hver gang en lille brun/rødlig dråbe ned i vandet. lige før jeg skull ei bad gav det et jag i højre side nederst i maven og da jeg var i bad var der en lille bitte klump frisk blod.

vi var så ude af huset det meste af dagen og når jeg stod op for længe og havde gået for meget rundt nev det helt vildt i underlivet.

da jeg så vågnede søndag morgen og gik på wc blødte jeg noget mere. der kom os i løbet af dagen i går større klumper blod ud, ligesom ved mens. det svier lidt i underlivet og sådan, men gør ikke decideret ondt. ikke mere end ved almindelig mens. men jeg styrtbløder ikke, bare som ved almindelig mens.

jeg har en tid ved lægen i morgen på grund af noget andet end graviditet, og så vil jeg da lige tage en snak med hende og få taget en blodprøve, som flere siger herinde. men tror nu ikke på at der er noget i maven mere.

nej okay :/ .. syns også du skal tage op til lægen og få det undersøgt. 

held og lykke ved lægen 

Anmeld

13. juni 2011

tb

ønskebarn74 skriver:

det er bare ikke retfærdigt... ØV ..

utroligt du i din situation kan tænke på andre!!!!! ... du er sgu sej!!!

og ja det gik godt... 11 stk blev det til...

håber i kommer hurtigt ovenpå og får jeres ønskebaby!!!!

Lene

hold da op!!!!! 11 æg.. du er da bare super sej  håber der bliver rigtig mange fine 4 cellet æg til jer!! Er det jeres første IVF??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.