lykken brast :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.505 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

tb

så nåede vi ikke længere  jeg begyndte at pletbløde i går og i dag kom mens så for alvor.. Puha, det er hårdt!!!

nu tænker jeg så, skal man kontakte læge eller noget?? jeg nåede kun til 6.uge, ca. 5+3.. så udskiller kroppen ikke bare det hele selv??

har aldrig prøvet at miste før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

AndreasMor84

tb skriver:

så nåede vi ikke længere  jeg begyndte at pletbløde i går og i dag kom mens så for alvor.. Puha, det er hårdt!!!

nu tænker jeg så, skal man kontakte læge eller noget?? jeg nåede kun til 6.uge, ca. 5+3.. så udskiller kroppen ikke bare det hele selv??

Ja du skal da helt sikkert kontakte lægen, så I kan finde ud af om det er en spontan abort

Anmeld

12. juni 2011

tb

Solstråle2011 skriver:

Ja du skal da helt sikkert kontakte lægen, så I kan finde ud af om det er en spontan abort

jeg bløder jo helt vildt, så tænker vel at det der var er gået til  

men tænker mere om jeg skal kontakte vagtlægen eller bare skal ringe til egen læge tirsdag??

Anmeld

12. juni 2011

AndreasMor84

tb skriver:

jeg bløder jo helt vildt, så tænker vel at det der var er gået til  

men tænker mere om jeg skal kontakte vagtlægen eller bare skal ringe til egen læge tirsdag??

Hellere ringe én gang for meget til vagtlægen end at vente helt til tirsdag...

Anmeld

12. juni 2011

Valle81

tb skriver:

Hejsa,

Først kæmpe kram og gud hvor er jeg ked af at høre at i skal igennem det. Har selv prøvet det ( 8+noget) og det er ikke sjovt. Der er sååååååååååååå mange følelser involveret i det fra start og det er næsten ikke til at bære. Det værste synes jeg var alle de datoer man allerede havde..............

Jeg ville kontakte lægen - jeg vil mene at kroppen udstøder det hele selv - men jeg vil sige at et tjek nok lige er rart for at være helt sikker.

Det største knus herfra
Christina

Anmeld

12. juni 2011

baby012

tb skriver:

det er jeg frygtelig ked af at høre det er aldrig sjovt.. 

hvis du ikke er nået længere end uge 7 behøver du ikke kontakte lægen, det har jeg fået a vide hver gang, der er intet at gøre andet end at lade kroppen få lidt ro til at få det hele væk, hvilket den sagtens kan når du ikke var længere henne.. 

det gør mig virkelig ondt at høre 

Anmeld

12. juni 2011

tb

Valle81 skriver:

Hejsa,

Først kæmpe kram og gud hvor er jeg ked af at høre at i skal igennem det. Har selv prøvet det ( 8+noget) og det er ikke sjovt. Der er sååååååååååååå mange følelser involveret i det fra start og det er næsten ikke til at bære. Det værste synes jeg var alle de datoer man allerede havde..............

Jeg ville kontakte lægen - jeg vil mene at kroppen udstøder det hele selv - men jeg vil sige at et tjek nok lige er rart for at være helt sikker.

Det største knus herfra
Christina

tusind tak for dine søde ord  ja det gør sku ondt.. os fordi vi var igennem halvandet års behandling for at få den bette og så blev jeg lige pludselig naturligt gravid.. Så lykken var jo enorm.. Men øv!!!

men jeg tænker mere om jeg kan vente med at kontakte egen læge tirsdag eller om jeg skal kontakte vagtlægen??

Anmeld

12. juni 2011

tb

gravid20 skriver:

det er jeg frygtelig ked af at høre det er aldrig sjovt.. 

hvis du ikke er nået længere end uge 7 behøver du ikke kontakte lægen, det har jeg fået a vide hver gang, der er intet at gøre andet end at lade kroppen få lidt ro til at få det hele væk, hvilket den sagtens kan når du ikke var længere henne.. 

det gør mig virkelig ondt at høre 

ok.. tak for svar  jeg har heller ikke ondt eller noget.. i hvert fald ikke mere end hvad jeg plejer når jeg lige har fået min mens..

Anmeld

12. juni 2011

baby012

tb skriver:

ok.. tak for svar  jeg har heller ikke ondt eller noget.. i hvert fald ikke mere end hvad jeg plejer når jeg lige har fået min mens..

har du overvejet at det måske bare er Rester der er på vej ud.. ? 

ved det lyder underligt, men måneden efter jeg fandt ud af at jeg var gravid kom der altså stadig den samme mens som der plejede, men jeg er stadig gravid den dag idag og der var jeg altså godt og vel 2 måneder henne.. kroppen udskilder jo stadig mens blod der måske er ophobet selvom at man bliver gravid.. så måske er det bare det, hvis du ikke har ondt..

for jeg havde godt nok helt sindsygt ondt da jeg mistede, alle gange, der var slet ikke nogen tvivl.. blodet "fossede" ud og jeg kunne knapt gå i de første 24 timer. 

men syns måske du skal slå kold vand i blodet, og tage op til lagen og få det tjekket  

Anmeld

12. juni 2011

kiwifrugten

Tror ikke der er grund til bekymring, jeg begyndte at bløde mens jeg var gravid og for 7 uger side fødte jeg e sund og rask lille pige :-)

Jeg har dog fået atvide at hvis ma mister så skulle det gør viiiiildt ondt så hvis du ikke har ondt så tror jeg stadig du har det. Men jeg ville nu ringe til vagtlægen :-)

Jeg  fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.