Maven 39. uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

foto på lærred

Lotus86 skriver:

Puuh så er der godt nok ikke længe til målet er nået.... Jeg glæder mig HEEEELT vildt, og synes overhovedet ikke han har noget at gøre inde i min mave mere, han skal komme ud til os NU Håber ikke der går længe mere, slimproppen er røget, har flere og flere mensstrautionssmerter, maven er sunket godt siden sidste uge, og min jordemoder mener også han nok er på vej til at finde udgangen - I hope so Efter folk er begyndt at poppe babyer ud i juni-gruppen er det slet ikke til at holde ud, bliver jo såå misundelig hver gang

Håber det er sidste mavebillede jeg får smidt herinde, næste gang må det gerne være af vores ikke så lille basse, som i onsdags (37+5) blev skønnet til at veje 3700 gram

Held og lykke med fødslen

Mht hvad de har forventer din baby vejer, så har jeg en veninde som de stød vejde x antal kilo 45 min før han blev født og det var et helt kilo forkert, så bare tag det med et gram salt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Lotus86

foto på lærred skriver:

Held og lykke med fødslen

Mht hvad de har forventer din baby vejer, så har jeg en veninde som de stød vejde x antal kilo 45 min før han blev født og det var et helt kilo forkert, så bare tag det med et gram salt.

Jeg ved godt de tit skyder forkert, men han er en stor dreng, er blevet scannet mange gange igennem graviditeten, så tror ikke der er så meget at tage fejl af

Anmeld

17. juni 2011

foto på lærred

Lotus86 skriver:

Jeg ved godt de tit skyder forkert, men han er en stor dreng, er blevet scannet mange gange igennem graviditeten, så tror ikke der er så meget at tage fejl af

Ja så er der jo ikke så meget at tage fejl af Jeg troede det var de der skøn som jm lavede uden på maven mens man ligger på briksen.

Håber du får en rigtig god og nem fødsel og en sund og rask lille dreng.

Anmeld

21. juni 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

Puuh så er der godt nok ikke længe til målet er nået.... Jeg glæder mig HEEEELT vildt, og synes overhovedet ikke han har noget at gøre inde i min mave mere, han skal komme ud til os NU Håber ikke der går længe mere, slimproppen er røget, har flere og flere mensstrautionssmerter, maven er sunket godt siden sidste uge, og min jordemoder mener også han nok er på vej til at finde udgangen - I hope so Efter folk er begyndt at poppe babyer ud i juni-gruppen er det slet ikke til at holde ud, bliver jo såå misundelig hver gang

Håber det er sidste mavebillede jeg får smidt herinde, næste gang må det gerne være af vores ikke så lille basse, som i onsdags (37+5) blev skønnet til at veje 3700 gram

Hej søde.

Hvor er du smuk

Vil lige fortælle at de skønnede vores lille Elva til 3700, men hun vejede kun 2950g

Held og lykke med fødslen og en masse ve-støv din vej

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Hej søde.

Hvor er du smuk

Vil lige fortælle at de skønnede vores lille Elva til 3700, men hun vejede kun 2950g

Held og lykke med fødslen og en masse ve-støv din vej

Tusind tak

Ja jeg ved godt at de ofte skønner forkert, men er blevet scannet en del gange igennem graviditeten, og der har på intet tidspunkt været tvivl om, at han er en stor dreng, så tror ikke det er helt galt de skøn de kommer med, men man kan jo selvfølgelig aldrig vide

Hvor er Elva bare et smukt navn, det har jeg aldrig hørt før, men er helt vild med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.