Maven 39. uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Lotus86

Blyb skriver:

Super super flot mave

Sender ve støv i din retning, hvor bliver det spændende

Gry 31+0

Tusind tak Nu der jo heller ikke længe til det bliver din tur, synes tiden flyver afsted når man først er rundet de 30 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Lotus86

LC skriver:

Hold op en flot mave du render rundt med.... Men kan også godt forstå du ser frem til snart at komme af med den

Mange tak Ja selvom jeg er glad for den, så bliver det virkelig rart at få sin egen krop igen, men jeg kommer helt sikkert til at savne den

Anmeld

13. juni 2011

Lotus86

Ranarupta skriver:

Wow!  Hot mama!!!

Hihi... Tak

Anmeld

13. juni 2011

MIWULA

Så fin din mave er. Håber for jer han snart melder sin ankomst. Ve støv sendes masser af.

Anmeld

13. juni 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Så fin din mave er. Håber for jer han snart melder sin ankomst. Ve støv sendes masser af.

Tusind tak

Tager imod alt det vestøv jeg kan få, håber snart det når frem

Anmeld

16. juni 2011

Blyb

Lotus86 skriver:

Tusind tak Nu der jo heller ikke længe til det bliver din tur, synes tiden flyver afsted når man først er rundet de 30 uger.

Ja det har du ret i. Tiden suser bare derud af. Næste skridt - barsel! Kom så!!!

Anmeld

16. juni 2011

Happiness

Lotus86 skriver:

Puuh så er der godt nok ikke længe til målet er nået.... Jeg glæder mig HEEEELT vildt, og synes overhovedet ikke han har noget at gøre inde i min mave mere, han skal komme ud til os NU Håber ikke der går længe mere, slimproppen er røget, har flere og flere mensstrautionssmerter, maven er sunket godt siden sidste uge, og min jordemoder mener også han nok er på vej til at finde udgangen - I hope so Efter folk er begyndt at poppe babyer ud i juni-gruppen er det slet ikke til at holde ud, bliver jo såå misundelig hver gang

Håber det er sidste mavebillede jeg får smidt herinde, næste gang må det gerne være af vores ikke så lille basse, som i onsdags (37+5) blev skønnet til at veje 3700 gram

FLOOOOT mavse Den er godt nok spids!

Forstår godt din utålmodighed. Jeg er 37+0 imorgen, og kan næsten heller ikke vente...

Det er godt nok en stor basse du gemmer på, man må da håbe han er skønnet bare lidt for meget ;-) Men ellers er et jo en dejlig tyk basse du får. Og det skulle jo kun være hovedmålet, og ikke vægten der gør fødslen hårdere...

Anmeld

16. juni 2011

K&S

WAUW, en flot mave...!

Håber snart lillemanden melder sin ankomst

Anmeld

16. juni 2011

Lotus86

Happiness skriver:

FLOOOOT mavse Den er godt nok spids!

Forstår godt din utålmodighed. Jeg er 37+0 imorgen, og kan næsten heller ikke vente...

Det er godt nok en stor basse du gemmer på, man må da håbe han er skønnet bare lidt for meget ;-) Men ellers er et jo en dejlig tyk basse du får. Og det skulle jo kun være hovedmålet, og ikke vægten der gør fødslen hårdere...

Mange tak så længe han bare har det godt, så betyder hans vægt ikke noget for mig

Anmeld

16. juni 2011

Lotus86

K&S skriver:

WAUW, en flot mave...!

Håber snart lillemanden melder sin ankomst

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.