Maven 39. uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.017 visninger
44 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Lotus86

Puuh så er der godt nok ikke længe til målet er nået.... Jeg glæder mig HEEEELT vildt, og synes overhovedet ikke han har noget at gøre inde i min mave mere, han skal komme ud til os NU Håber ikke der går længe mere, slimproppen er røget, har flere og flere mensstrautionssmerter, maven er sunket godt siden sidste uge, og min jordemoder mener også han nok er på vej til at finde udgangen - I hope so Efter folk er begyndt at poppe babyer ud i juni-gruppen er det slet ikke til at holde ud, bliver jo såå misundelig hver gang

Håber det er sidste mavebillede jeg får smidt herinde, næste gang må det gerne være af vores ikke så lille basse, som i onsdags (37+5) blev skønnet til at veje 3700 gram
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

otlitrom

WOW, hvor ser du godt ud, Lotus!! Det var da helt tosset!!

Jeg vil også gerne bestille en baby til levering inden næste uge er gået. Mon vi kan lave en fælles ordre til Hr. Stork? JM sagde, da jeg fik kørt strimmel tirsdag morgen "vi ses i nattevagten " fordi jeg var 1 cm åben og min livmoderhals var nææææsten væk.. Og hvem sidder her, skide træt at mave, smerter og plukveer.. Yes, det' mig!!

Skal vi mødes et sted og se om vi kan æde dem ud, de små banditter?

Du har min største medfølelse, for jeg tror jeg ved liiige hvordan du har det. Men vi er snart i mål, søde! Og i det mindste ser vi herre godt ud, mens vi venter

og ********** ve støv**********************

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Kæææææft manner, du bærer det da godt nok bare flot  

Anmeld

11. juni 2011

Najsen86

hvor er du bare flot.. sender vestøv med det samme

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Hvor er det en flot mave

for at den lille snart har tænkt sig at komme ud

Anmeld

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

Nåh det vr DIN mave Så der kom en fin mave op ude i højre side, og tænkte "KÆFT en flot gravidmave!!!" - så jeg MÅTTE da lige skrive til dig... Kæft en mave - gid man havde haft sådan en

Anmeld

11. juni 2011

Lotus86

kitty skriver:

WOW, hvor ser du godt ud, Lotus!! Det var da helt tosset!!

Jeg vil også gerne bestille en baby til levering inden næste uge er gået. Mon vi kan lave en fælles ordre til Hr. Stork? JM sagde, da jeg fik kørt strimmel tirsdag morgen "vi ses i nattevagten " fordi jeg var 1 cm åben og min livmoderhals var nææææsten væk.. Og hvem sidder her, skide træt at mave, smerter og plukveer.. Yes, det' mig!!

Skal vi mødes et sted og se om vi kan æde dem ud, de små banditter?

Du har min største medfølelse, for jeg tror jeg ved liiige hvordan du har det. Men vi er snart i mål, søde! Og i det mindste ser vi herre godt ud, mens vi venter

og ********** ve støv**********************

Tak søde du

Ej jeg får helt dårlig samvittighed af at være utålmodig i forhold til dig, tror jeg ville være gået nedenom og hjem hvis jeg havde været i din situation, det ville jeg simpelthen ikke kunne bære, men jeg synes du er sej

Men jo, jeg er med på det hele, aftaler med Hr. Stork og ædegilde

Anmeld

11. juni 2011

Lotus86

JustAnotherName skriver:

Kæææææft manner, du bærer det da godt nok bare flot  

Tusind tak

Anmeld

11. juni 2011

Lotus86

Najsen86 skriver:

hvor er du bare flot.. sender vestøv med det samme

Åhh tak - vestøv modtages med kyshånd Nu er der da heller ikke længe til det er din tur, tiden går så hurtigt, bortset lige fra de sidste uger

Anmeld

11. juni 2011

Lotus86

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave

for at den lille snart har tænkt sig at komme ud

Tak Jeg håber du er en god krydser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.