Maven 39. uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Lotus86

FrøkenHedegaard skriver:

Nåh det vr DIN mave Så der kom en fin mave op ude i højre side, og tænkte "KÆFT en flot gravidmave!!!" - så jeg MÅTTE da lige skrive til dig... Kæft en mave - gid man havde haft sådan en

Ej hvor er du sød - tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Mother-love

Lotus86 skriver:

Puuh så er der godt nok ikke længe til målet er nået.... Jeg glæder mig HEEEELT vildt, og synes overhovedet ikke han har noget at gøre inde i min mave mere, han skal komme ud til os NU Håber ikke der går længe mere, slimproppen er røget, har flere og flere mensstrautionssmerter, maven er sunket godt siden sidste uge, og min jordemoder mener også han nok er på vej til at finde udgangen - I hope so Efter folk er begyndt at poppe babyer ud i juni-gruppen er det slet ikke til at holde ud, bliver jo såå misundelig hver gang

Håber det er sidste mavebillede jeg får smidt herinde, næste gang må det gerne være af vores ikke så lille basse, som i onsdags (37+5) blev skønnet til at veje 3700 gram

hold da op en flot mave og flot figur.. jeg lignede jo en strandede hval her til sidst hehe... alt held og lykke med den bette trold..

sender en masse ve-støv til dig

Anmeld

11. juni 2011

Jemion

Ihh hvor er du bare smuk lotus  Håber jeg kan gøre dig kunsten efter og ikke komme til at ligne en hval sidst i august

Sender en masse Ve-støv

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Hvor er det en flot mave!! Jeg puster en masse ve-støv afsted til dig 

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Wow en flot mave... 

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Nej hvor er den bare flot!!!!!! Den vil jeg gerne gøre kunsten efter  

Anmeld

12. juni 2011

Lotus86

michelledam skriver:

hold da op en flot mave og flot figur.. jeg lignede jo en strandede hval her til sidst hehe... alt held og lykke med den bette trold..

sender en masse ve-støv til dig

Tusind tak men synes altså bestemt ikke du lignede en strandet hval, jeg synes din mave har været super flot hele vejen..

Og takker for ve-støv, det har jeg vidst brug for

Anmeld

12. juni 2011

Lotus86

Jemion skriver:

Ihh hvor er du bare smuk lotus  Håber jeg kan gøre dig kunsten efter og ikke komme til at ligne en hval sidst i august

Sender en masse Ve-støv

Ihh tak altså og du er jo allerede super flot gravid, så det er jeg da sikker på du også vil være i august

Anmeld

12. juni 2011

Lotus86

BB78 skriver:

Hvor er det en flot mave!! Jeg puster en masse ve-støv afsted til dig 

Tak skal du have Ve-støv modtages med kyshånd

Anmeld

12. juni 2011

Lotus86

Mira0911 skriver:

Wow en flot mave... 

Tak, og mange gange i lige måde, er så imponeret over at den er så fin og rund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.