Fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Dansker I Holland

RQK skriver:

Ah øv, jeg har nemlig sådan nogle plukveer, og mange af dem synes jeg. Det er hver gang jeg rejser mig op eller vender mig på sofaen osv.

Hvornår fødte du så de tre gange?

første gang var jeg sat til den 4 marts og fødte 24 februar

Anden gang var jeg sat til den 10 oktober og fødte den 12 oktober

her 3 gang havde jeg termin den 15 november og fødte den 22! 7 dage over tid Satme nederen.. ggg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Lotus86

RQK skriver:

Så har du da ikke noget at brokke dig over Du ved at du ikke går over tid, i hvert fald ikke så meget da. Men det er vist heller ikke godt når han allerede nærmer sig 4 kg!

Jeg kan jo kun frygte at gå helt til uge 42

Nej jeg har nemlig ikke, men jeg kan ikke lade være alligevel Det er kun pga. den dumme slimprop og efterfølgende nat med gang i tingene, så er jeg blevet totalt opsat på at det bare skal være NU, og ikke om 2 uger

Anmeld

10. juni 2011

Raj

NR3ønskebarn skriver:

første gang var jeg sat til den 4 marts og fødte 24 februar

Anden gang var jeg sat til den 10 oktober og fødte den 12 oktober

her 3 gang havde jeg termin den 15 november og fødte den 22! 7 dage over tid Satme nederen.. ggg..

Så er der godt nok stor forskel fra hver graviditet. Der er vist aldrig noget som helst som kan indikere hvornår man føder

Anmeld

10. juni 2011

Raj

Lotus86 skriver:

Nej jeg har nemlig ikke, men jeg kan ikke lade være alligevel Det er kun pga. den dumme slimprop og efterfølgende nat med gang i tingene, så er jeg blevet totalt opsat på at det bare skal være NU, og ikke om 2 uger

Men der har da været gang i noget, det sker nok snart. Du er heldig at du bedre kan tælle ned. Endnu en gang; hold mig opdateret. Vil meget gerne høre om fødslen

Anmeld

10. juni 2011

Lotus86

RQK skriver:

Men der har da været gang i noget, det sker nok snart. Du er heldig at du bedre kan tælle ned. Endnu en gang; hold mig opdateret. Vil meget gerne høre om fødslen

Jeg håber virkelig der snart sker noget, især når han er så stor.. Og jeg skal nok skrive når han er kommet ud, det er helt sikkert

Anmeld

10. juni 2011

Dansker I Holland

RQK skriver:

Så er der godt nok stor forskel fra hver graviditet. Der er vist aldrig noget som helst som kan indikere hvornår man føder

Næh ikke medmindre vandet går desværre Veer kan man ikke altid regne med da de jo kan gå i sig selv igen

Anmeld

11. juni 2011

Raj

NR3ønskebarn skriver:

Næh ikke medmindre vandet går desværre Veer kan man ikke altid regne med da de jo kan gå i sig selv igen

Ah ja, de veer er godt nok lidt luskede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.