Fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

RQK skriver:

Uh det lyder som noget af en hård omgang, men det hele endte jo heldigvis godt i sidste ende Jeg har også haft det på fornemmelsen som du beskriver, har bare desværre taget fejl lidt for mange gange nu Havde faktisk et væddemål om at det skulle ske i dag, men kan vel stadig nå det endnu

Jaa det var lidt hårdt ..  Og sov da oss med veer, men hun kom ud ..

Jaa du har masser a tid endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

serinasmor

tog tid flere gange på regelmæssige plukveer som måske kunne være noget ...

var ikke i tvivl da det for alvor gik i gang ...

Anmeld

10. juni 2011

Lotus86

Er også 38+0 i dag, og er dyyybt utålmodig.. Min slimprop startede med at 'gå' onsdag aften, og hele natten havde jeg en del menssmerter, kvalme og måtte på toilettet, så var sikker på det var ved at være nu - men nej... Det gik i sig selv igen, der kom lidt mere slimprop i går, og mere i dag, og føler stadig ikke der er optakt til noget.. Gider ikke vente mere, har en baby i maven der snart vejer 4 kg () så han må meget gerne komme ud nu...

Hvis jeg sender vestøv til dig, sender du så også til mig??

Anmeld

10. juni 2011

Raj

Er også 38+0 i dag, og er dyyybt utålmodig.. Min slimprop startede med at 'gå' onsdag aften, og hele natten havde jeg en del menssmerter, kvalme og måtte på toilettet, så var sikker på det var ved at være nu - men nej... Det gik i sig selv igen, der kom lidt mere slimprop i går, og mere i dag, og føler stadig ikke der er optakt til noget.. Gider ikke vente mere, har en baby i maven der snart vejer 4 kg () så han må meget gerne komme ud nu...

Hvis jeg sender vestøv til dig, sender du så også til mig??

Sender en masse afsted til dig

Men det lyder ikke som om du har brug for det, du føder jo nok før mig Hold mig endelig opdateret! Og held og lykke!!

Anmeld

10. juni 2011

Lotus86

RQK skriver:

Sender en masse afsted til dig

Men det lyder ikke som om du har brug for det, du føder jo nok før mig Hold mig endelig opdateret! Og held og lykke!!

Det skal du ikke sige, det skulle virkelig ikke undre mig, at der går 100 år før der sker noget her

Anmeld

10. juni 2011

Dansker I Holland

Vandet gik alle 3 gange og ved første barn og 3 barn gik slimproppen osse...

Held og lykke

P.S: Lad være at gå og lede efter tegn, det gjorde jeg fra uge 37 fordi jeg fik plukveer som gjorde nuller naller og det gik i sig selv hele tiden. Du bliver bare skuffet

Anmeld

10. juni 2011

Raj

Lotus86 skriver:

Det skal du ikke sige, det skulle virkelig ikke undre mig, at der går 100 år før der sker noget her

Ej det tror jeg ikke Skal vi ikke satse på at vi begge har født inden 3 uger? (og ja, det er faktisk 100 år!!)

Anmeld

10. juni 2011

Raj

NR3ønskebarn skriver:

Vandet gik alle 3 gange og ved første barn og 3 barn gik slimproppen osse...

Held og lykke

P.S: Lad være at gå og lede efter tegn, det gjorde jeg fra uge 37 fordi jeg fik plukveer som gjorde nuller naller og det gik i sig selv hele tiden. Du bliver bare skuffet

Ah øv, jeg har nemlig sådan nogle plukveer, og mange af dem synes jeg. Det er hver gang jeg rejser mig op eller vender mig på sofaen osv.

Hvornår fødte du så de tre gange?

Anmeld

10. juni 2011

Lotus86

RQK skriver:

Ej det tror jeg ikke Skal vi ikke satse på at vi begge har født inden 3 uger? (og ja, det er faktisk 100 år!!)

3 uger....!!!! Jo det vil jeg da så sandelig håbe.. Så lang tid har jeg ikke tænkt mig at vente, men skal heldigvis snakke igangsættelse med min jm den 22. juni hvis jeg ikke har født inden, hvad jeg stærkt satser på at jeg har

Anmeld

10. juni 2011

Raj

Lotus86 skriver:

3 uger....!!!! Jo det vil jeg da så sandelig håbe.. Så lang tid har jeg ikke tænkt mig at vente, men skal heldigvis snakke igangsættelse med min jm den 22. juni hvis jeg ikke har født inden, hvad jeg stærkt satser på at jeg har

Så har du da ikke noget at brokke dig over Du ved at du ikke går over tid, i hvert fald ikke så meget da. Men det er vist heller ikke godt når han allerede nærmer sig 4 kg!

Jeg kan jo kun frygte at gå helt til uge 42

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.