Fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.074 visninger
46 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Raj

Nu skal jeg snart have min første baby, og aner jo intet om hvordan det hele bliver. Jeg går hele tiden og finder tegn på at fødslen er ved at gå i gang, men bliver skuffet hver gang, da det jo nok bare var noget andet.

Så mit spørgsmål er, hvilke tegn der var på at jeres fødsel gik i gang? Altså var der nogle små tegn før veerne startede eller vandet gik, havde I det på fornemmelsen eller var det bare noget der skete som en overraskelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Kamulla

ve storm.. havde ingen tegn op til...

var ikke i tvivl da det gik igang

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

slimprop gik

Anmeld

10. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik veer i 38+5 og der gik noget tid før det gik op for mig, at jeg havde veer. Fødte i 38+6.

2. gang var jeg obs fra 38+6 og vågnede i 40+4 om natten med veer og var ikke i tvivl.

Begge gange blev vandet taget på fødestuen.

Anmeld

10. juni 2011

FrkLarsen

Heller ingen tegn før veer her..

Vågnede op med veer :-) 

Anmeld

10. juni 2011

MLT

Puha. Jeg havde mange plukkeveer, som begyndte at gøre en smule ondt, men da jeg ringede til fødegangen ved en tolv tiden, så fik jeg af vide, at det var helt normalt. Klokken 21, da jeg ringede igen, bad de mig komme op og få noget smertestillende. Da jeg trådte ind af hovedindgangen fik vandet. To timer efter havde jeg min datter på brystet

Anmeld

10. juni 2011

KamillaT

Jeg var skidt tilpas aftenen inden det gik i gang om natten

Vågnede ved jeg havde veer, og var slet ikke i tvivl.

Anmeld

10. juni 2011

lukasmor

Havde ingen tegn haft da vandet pludselig gik så det bedste man kan gøre er at slappe af og vente på at baby melder sin ankomst, så er du så forbedret som du kan være

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

RQK skriver:

Nu skal jeg snart have min første baby, og aner jo intet om hvordan det hele bliver. Jeg går hele tiden og finder tegn på at fødslen er ved at gå i gang, men bliver skuffet hver gang, da det jo nok bare var noget andet.

Så mit spørgsmål er, hvilke tegn der var på at jeres fødsel gik i gang? Altså var der nogle små tegn før veerne startede eller vandet gik, havde I det på fornemmelsen eller var det bare noget der skete som en overraskelse?

Næ..det gik bare igang med massive veer, med 2,5 min imellem fra starten.

Med nr 2 kom de bare stille og roligt listende.

Jeg må indrømme at der var lidt optakt en uges tid før, men der gik det i sig selv igen...så du må jo bare vente og se hvad der sker

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

Raj

Øv kan ligesom fornemme på jeres svar at jeg bare må vente og tage det som det kommer Man bliver jo bare så spændt og utålmodig når man først har rundet 37+0 og har et helt børneværelse klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.