Hader ventetiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lollo1987 skriver:

Har testet negativ siden mandag.......

MEN idag er den positiv

JUHUUUU!!  Tillykke!!  Igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

LilleMie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

En positiv test er god nok. Så er det bare at håbe den bliver derinde. 

Siger hende der selv tog 7 tests 

Hihihi, ja det er så let at give gode råd til andre, når man ikke er bedre selv . Synes jeg flere gange efterhånden har skrevet: "at det skal nok gå", "lad være med at tænke for meget" osv. Det er gode råd, men jeg kan bare ikke finde ud af at gøre det selv, og tænker meget på, at det kan gå galt endnu .

Kan godt se at det er irrationelt at tage så mange tests, men på den anden side, så skader det jo heller ikke 

Anmeld

12. juni 2011

baby012

Ja så er endnu en måned gået, og vi venter endnu engag på at finde ud af om vi er købt eller solgt.

Hvis det skulle passe skulle jeg have mens i dag, men den er endnu ikke dukket op.

Sidste måned gik jeg 4 dage over tid inden mens kom, så denne gang tør jeg ikke tro noget.

Vil egentlig hellere bare have mens, (selvfølgelig helst graviditet) end at den er forsinket, og man ikke ved om man er købt eller solgt.

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

Hihihi, ja det er så let at give gode råd til andre, når man ikke er bedre selv . Synes jeg flere gange efterhånden har skrevet: "at det skal nok gå", "lad være med at tænke for meget" osv. Det er gode råd, men jeg kan bare ikke finde ud af at gøre det selv, og tænker meget på, at det kan gå galt endnu .

Kan godt se at det er irrationelt at tage så mange tests, men på den anden side, så skader det jo heller ikke 

Nej det skader jo ikke. Og kan være rart i de første dage at se, at den faktisk er der!! Det var det ihvertfald i mit tilfælde, men havde så også været igennem en del biokemiske plus en abort lige inden. Det sætter også sine spor. Har man først nogle tests liggende, er det da også bare med at få dem brugt. 

Anmeld

12. juni 2011

metski83

gravid20 skriver:

Tak

Anmeld

12. juni 2011

metski83

LilleMie skriver:

Jeg er gået op til 5 dage over tid flere gange uden gevinst, så jeg kender det godt. 

Det kan være du har ret i, at du først kan teste positivt sent. Men i så fald, så prøv at slappe af indtil og tage det som det kommer (ved godt det er lettere sagt en gjort ). Og så aftal med dig selv, at det er ok, du først tester om en uge, hvis mens. ikke er kommet i mellemtiden.

Sender dig mange tanker og håber snart, du får en positiv test i hånden 

Tak for det.

Tror sagtens jeg kan lade værre med at teste, har total test angst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.