metski83 skriver:
Ja så er endnu en måned gået, og vi venter endnu engag på at finde ud af om vi er købt eller solgt.
Hvis det skulle passe skulle jeg have mens i dag, men den er endnu ikke dukket op.
Sidste måned gik jeg 4 dage over tid inden mens kom, så denne gang tør jeg ikke tro noget.
Vil egentlig hellere bare have mens, (selvfølgelig helst graviditet) end at den er forsinket, og man ikke ved om man er købt eller solgt.

Jeg kender følelsen, har haft den mange gange selv og har den lige nu også. Jeg burde også få min mens i dag, men der er intet endnu. Jeg må først teste på søndag, har jeg lovet mig selv, ventetiden er bare ulidelig!!!
Synes jeg har en del tegn efterhånden, har ømme brystvorter, halsbrand og har det underligt i maven (svag kvalme). Flere af tegnene har jeg bare haft før uden, at der var gevinst, så nu tør jeg ikke tro på det mere
. Jeg vælger at være positiv lige nu og tro på, at der kan være være et positivt svar til mig
, selvom jeg er så sindsygt bange for at blive skuffet igen.
Jeg krydser fingre for at din mens. udebliver og du er gravid eller den i det mindste kommer snart (håber mest på det første
).
Anmeld