Hader ventetiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Nessie

Lollo1987 skriver:

Har testet negativ siden mandag.......

MEN idag er den positiv

Tillykke

Skønt at der er gevinst hos nogle af alle os "ventere"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Mor til Ella

Nessie skriver:

Tillykke

Skønt at der er gevinst hos nogle af alle os "ventere"

TAK

Er også helt vild glade Men mærkeligt at tænke på at man er ved at udvikle en baby

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Lollo1987 skriver:

TAK

Er også helt vild glade Men mærkeligt at tænke på at man er ved at udvikle en baby

Ja, det er en meget mærkelig tanke.
Jeg kan stadig undre mig over at Daniel har ligget i min mave og har udviklet sig fra 4 celler til et lille menneske

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Ella

Nessie skriver:

Ja, det er en meget mærkelig tanke.
Jeg kan stadig undre mig over at Daniel har ligget i min mave og har udviklet sig fra 4 celler til et lille menneske

Ja det er utroligt at det er sådan et menneske kommer til

Men glæder mig til at mærke alt det der kommer til at ske både godt og skidt

Anmeld

12. juni 2011

metski83

Lollo1987 skriver:

MEN idag er den positiv

Stort tillykke :-) Hvor er det fedt at vide den kan ændre sig fra positiv til negativ. Jeg har endnu ikke turde teste trods udebleve mens. Men har total test angst.

Anmeld

12. juni 2011

LilleMie

metski83 skriver:

Stort tillykke :-) Hvor er det fedt at vide den kan ændre sig fra positiv til negativ. Jeg har endnu ikke turde teste trods udebleve mens. Men har total test angst.

Jeg forstår godt, hvordan du har det. Jeg er stadig bange for at teste, selvom jeg nu har 3 positive svar. Er hver gang så bange for, at den nu ændrer svar og er negativ . Har 2 test tilbage i skabet, som jeg vil tage i morgen og hvis de siger det samme, så håber jeg, at jeg er helt overbevist!

Men bare spring ud i det, jeg krydser fingre for et positivt svar !

Anmeld

12. juni 2011

metski83

LilleMie skriver:

Jeg forstår godt, hvordan du har det. Jeg er stadig bange for at teste, selvom jeg nu har 3 positive svar. Er hver gang så bange for, at den nu ændrer svar og er negativ . Har 2 test tilbage i skabet, som jeg vil tage i morgen og hvis de siger det samme, så håber jeg, at jeg er helt overbevist!

Tør simpelthen ikke endnu. Sidst gik jeg også 3 dage over tid, men var ike gravid.

Har det bare på fornemmelsen denne gang, uden helt at vide hvorfor. og har sådan en mærkelig de om, at jeg først kan teste positivt om en uge.

Anmeld

12. juni 2011

LilleMie

metski83 skriver:

Tør simpelthen ikke endnu. Sidst gik jeg også 3 dage over tid, men var ike gravid.

Har det bare på fornemmelsen denne gang, uden helt at vide hvorfor. og har sådan en mærkelig de om, at jeg først kan teste positivt om en uge.

Jeg er gået op til 5 dage over tid flere gange uden gevinst, så jeg kender det godt. 

Det kan være du har ret i, at du først kan teste positivt sent. Men i så fald, så prøv at slappe af indtil og tage det som det kommer (ved godt det er lettere sagt en gjort ). Og så aftal med dig selv, at det er ok, du først tester om en uge, hvis mens. ikke er kommet i mellemtiden.

Sender dig mange tanker og håber snart, du får en positiv test i hånden 

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lollo1987 skriver:

MEN idag er den positiv

JUHUUUU!!  Tillykke!! 

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

En positiv test er god nok. Så er det bare at håbe den bliver derinde. 

Siger hende der selv tog 7 tests 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.