Min mor er blevet modbydlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Hmm ja det har jeg godt hørt noget om at man kan få.

Men venter også på at min egen far ringer fra hans arbejde, han har tilbudt mig at bo hjemme ved ham, men der er ikke noget ved at bo i et over 300 m3 stort hus alene, og holde det rent, da han kun er i Danmark 2 gange om året.

Så håber lidt på at han vil betale indskud for mig, så jeg kan komme væk her fra, og vil ringe til kommunen idag, når min mor er smuttet, for har ikke lyst til at hun braser ind og blander sig, for vi ser forskelligt på det, men kan bare mærke på min egen krop det tager hårdt, at hun sådan skal svine mig til.

Hvad er der egentlig galt ved, at du bor i din fars 300km2 store hus, det er vel ikke rengøringen der er problemet.

Hvis du kan bo der gratis, så skal du kun sørge for mad til dig og den lille bebs.

For mig lyder det da som en ren luksus også selv om det ikke er på Fyn. Hvorfor da også bo tæt på den familie, som er efter dig konstant?

Det ville da trods alt give dig trygge rammer under hele forløbet af din graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Det ville jeg nok også i bund og grund Men da der ingen rigtig have er, der er flisebelagt også er der en kæmpe fiske damp med køjkaper i :s Også ville jeg ikke have ro i sindet til at mit barn skulle holdes øje med hele tiden, for tænk hvis han/hun falder i den sø, og jeg er mega bange for fisk, og det er bare stor og ulækre, men min far går meget op i det.

Som en opfølgning til mit ovenstående indlæg, så går der trods alt et stykke tid før dit barn kan kravle og dermed være i fare for at falde i det bassin.

Så måske om 1½ - 2 år, men så kan der jo være en ny løsning på problemet eller du kan være obs på bassinet.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Hvad er der egentlig galt ved, at du bor i din fars 300km2 store hus, det er vel ikke rengøringen der er problemet.

Hvis du kan bo der gratis, så skal du kun sørge for mad til dig og den lille bebs.

For mig lyder det da som en ren luksus også selv om det ikke er på Fyn. Hvorfor da også bo tæt på den familie, som er efter dig konstant?

Det ville da trods alt give dig trygge rammer under hele forløbet af din graviditet.

Nej rengørningen er ikke problemet, for bliver det for meget sætter han en rengørnings assistent på, men det er at det er ligesom at bo på en banegård, da jeg har 3 søskende og en masse andre jeg ikke ved hvem er, der har en nøgle til det hus, så man aner ikke hvornår man er selv, hvornår der er ro og fred, for alle render ind som det passer dem.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Som en opfølgning til mit ovenstående indlæg, så går der trods alt et stykke tid før dit barn kan kravle og dermed være i fare for at falde i det bassin.

Så måske om 1½ - 2 år, men så kan der jo være en ny løsning på problemet eller du kan være obs på bassinet.

ja det er rigtigt nok

Anmeld

9. juni 2011

Sir William

Anonym skriver:

Nej rengørningen er ikke problemet, for bliver det for meget sætter han en rengørnings assistent på, men det er at det er ligesom at bo på en banegård, da jeg har 3 søskende og en masse andre jeg ikke ved hvem er, der har en nøgle til det hus, så man aner ikke hvornår man er selv, hvornår der er ro og fred, for alle render ind som det passer dem.

Tro mig, det vil nok være at foretrække frem for at bo i en 3 vær. lejlighed i Odense, hvor du hver måned skal overveje om du har råd til at få mad eller om du skal gå tiggergang.

Plus, i et stort hus vil du få roen og kan vel isolere dig, men mon ikke også folk vil respektere dig hvis du boede der.

Men støtter dine søskende dig i denne stund, for hvis det er tilfældet er det jo bare dejligt at de også kan være der for dig.

Er selvfølgelig hverken gravid eller 17 år, men stod jeg i den situation ville jeg da helt sikkert tage imod min fars tilbud. Fåes nok ikke bedre.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Tro mig, det vil nok være at foretrække frem for at bo i en 3 vær. lejlighed i Odense, hvor du hver måned skal overveje om du har råd til at få mad eller om du skal gå tiggergang.

Plus, i et stort hus vil du få roen og kan vel isolere dig, men mon ikke også folk vil respektere dig hvis du boede der.

Men støtter dine søskende dig i denne stund, for hvis det er tilfældet er det jo bare dejligt at de også kan være der for dig.

Er selvfølgelig hverken gravid eller 17 år, men stod jeg i den situation ville jeg da helt sikkert tage imod min fars tilbud. Fåes nok ikke bedre.

Jeg tager også imod det, hvis der ikke er andet valg, men har flere venner og veninder på fyn.

Og der er ikke blevet vist respekt mens min den mindste bror boede der, så derfor er jeg skeptisk ved det.

og ellers må jeg tage det med min far, når han engang viser sig i landet igen.

mine søskende er imod barnet

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Det ville jeg nok også i bund og grund Men da der ingen rigtig have er, der er flisebelagt også er der en kæmpe fiske damp med køjkaper i :s Også ville jeg ikke have ro i sindet til at mit barn skulle holdes øje med hele tiden, for tænk hvis han/hun falder i den sø, og jeg er mega bange for fisk, og det er bare stor og ulækre, men min far går meget op i det.

jamen jamen jamen der er jo LÆNGE til din lille baby kommer til at nærme sig det... eller i det heletaget skal ud og lege.... så til den tid er du jo blevet 18 og kan finde noget andet og bo i

jeg vil personligt mene at et KÆMPE hus er bedre end en lejlighed på 2 sal når man venter sig

Anmeld

9. juni 2011

KamillaT

Du må også gerne skrive til mig, da jeg har været igennem noget lignende. Så kan jeg altid fortælle dig hvad jeg gjorde 

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jamen jamen jamen der er jo LÆNGE til din lille baby kommer til at nærme sig det... eller i det heletaget skal ud og lege.... så til den tid er du jo blevet 18 og kan finde noget andet og bo i

jeg vil personligt mene at et KÆMPE hus er bedre end en lejlighed på 2 sal når man venter sig

Ja det er selvfølgelig rigtig, og det er så hårdt atgå op og ned af trapper

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig, og det er så hårdt atgå op og ned af trapper

jep.... og man kan sige at hvis du risiker at få bækken løsning så er et hun UDEN trapper altså meget mere frihed end en lejlighed MED trapper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.