Hej.
Jeg har brug for at få svar på nogle ting, ang min mor og jeg. Jeg ville høre hvem der er gal på den af min mor og jeg.
Jeg er 17½ år gammel er ca 11 uger henne i min graviditet, også har jeg ikke fået andet end sviner af min mor hele tiden, i lørdags den 4/6-2011 blev jeg bare hakket ned af min mor og moster i 1½ time, og det var godt nok det væreste jeg har oplevet. Dagen efter den 5/6-2011 kunne min mor godt se det var forkert og hun havde ringet rundt til familien og sagt at nu skulle det stoppes, med at de hakker ned på mig, fordi det er ikke det man har brug for som ung gravid, og lige gået fra faderen til barnet.
Men nu er hun begyndt igen og kan ikke holde det ud mere, hvad kan jeg gøre ved det ? Kunne godt tænke mig at flytte til Odense og bo i en 3 værelses lejlighed, men hvordan kan det lade sig gøre når jeg først bliver 18 den 5 januar 2012 og barnet bliver født mellem 28 december 2011 til den 3. januar 2012, kan jo så risikere at det bliver senere, da min termin ikke er fast sat endnu, da lægerne ikke helt kan finde ud af hvor langt jeg er henne. Men er det uladsiggørligt at jeg kan få lov til at flytte for mig selv i Odense, for hele min familie er fra Fyn.
-Har fået stor set alle børne tingene, så de er meget snart på plads.
Hilsen den fortvivlede, og triste unge mor lige for tiden.
Anmeld