Min mor er blevet modbydlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

så får du penge derfra

også selv om jeg er under 18 år ? og hvor kan jeg få de penge fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Det ville jeg nok også i bund og grund Men da der ingen rigtig have er, der er flisebelagt også er der en kæmpe fiske damp med køjkaper i :s Også ville jeg ikke have ro i sindet til at mit barn skulle holdes øje med hele tiden, for tænk hvis han/hun falder i den sø, og jeg er mega bange for fisk, og det er bare stor og ulækre, men min far går meget op i det.

Den kan vel indhegnes?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hun kan ikke få SU, hvis hun er under 18 ...

Nej det mener jeg heller ikke, fordi det sagde de noget om ude på skolen, men de ville undersøge det nærmere også give en tilbage melding

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Den kan vel indhegnes?

Ikke rigtig desværre :s Fordi der er kæmpe store fliser, som nærmest er limet fast til jorden :s

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Stina:) skriver:

skriv lige privat til mig da jeg var igemmen det samme men ikk ønsker og ligge det her ud

Tror nok jeg fik skrevet til dig privat

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Nej det mener jeg heller ikke, fordi det sagde de noget om ude på skolen, men de ville undersøge det nærmere også give en tilbage melding

Min søster flytte hjemmefra som 17 årig med hjælp fra komunen, så man kan godt få hjælp, hvis de kan se problemet og at du ikke har andre muligheder. Der betalte komunen også en "SU" til hende, indtil hun fyldte 18, men det kræver altså nogle meget speciele forhold i hjemmet.

Håber du finder ud af noget snart.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Min søster flytte hjemmefra som 17 årig med hjælp fra komunen, så man kan godt få hjælp, hvis de kan se problemet og at du ikke har andre muligheder. Der betalte komunen også en "SU" til hende, indtil hun fyldte 18, men det kræver altså nogle meget speciele forhold i hjemmet.

Håber du finder ud af noget snart.

Dejligt og få af vide, og det er hvis nok også noget med § 50 undersøgelse. Men må se hvad de siger

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ikke rigtig desværre :s Fordi der er kæmpe store fliser, som nærmest er limet fast til jorden :s

Træls.

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Dejligt og få af vide, og det er hvis nok også noget med § 50 undersøgelse. Men må se hvad de siger

Er sikker på i finder ud af noget. Ellers må du bruge far som backup

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Er sikker på i finder ud af noget. Ellers må du bruge far som backup

Ja det må jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.