Vækstscanning og sjov navle-billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det er de også lidt, men tveæggende er "bare" to enkle børn der i mavsen samtidig, derfor er de ikke så obs igen på dem, det er først når plads manglen melder sig, at de scanner ofter. Hvor når de deler moderkage, er risisierne større for alt muligt går galt. Håber det giver mening

Ja, det er det godt nok, hehe.

Jo, det lyder jo egentlig meget logisk. Der burde jo ikke være flere problemer med 2 tveæggede, end med et enkelt barn. Men så kan man da se hvilke (forkerte) opfattelser man ind i mellem har om ting som man i grunden intet ved om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Jo, det lyder jo egentlig meget logisk. Der burde jo ikke være flere problemer med 2 tveæggede, end med et enkelt barn. Men så kan man da se hvilke (forkerte) opfattelser man ind i mellem har om ting som man i grunden intet ved om

Det er jo det, hehe. Men b ville også have været gået til, vis hun var alene derinde, så det var bare held i uheld, at der var to på vej og ikke kun en, da vi så ikke skal starte fra bar bund

Men ja, der er mange ting, men tror man ved, men åbenbart ikke gør.

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det er jo det, hehe. Men b ville også have været gået til, vis hun var alene derinde, så det var bare held i uheld, at der var to på vej og ikke kun en, da vi så ikke skal starte fra bar bund

Men ja, der er mange ting, men tror man ved, men åbenbart ikke gør.

Ja, selvom det har været / er hårdt, så er der jo trods alt stadig en lille pige, der vokser som hun skal.

Har de egentlig haft nogen idé om, hvorfor B er gået til?

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, selvom det har været / er hårdt, så er der jo trods alt stadig en lille pige, der vokser som hun skal.

Har de egentlig haft nogen idé om, hvorfor B er gået til?

De gætter på uopdaget kromosonfejl eller hjertefejl.

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

De gætter på uopdaget kromosonfejl eller hjertefejl.

Ja, det kan jo desværre heller ikke blive til mere end kvalificerede gæt.
Jeg går ud fra at de ikke mener der er noget med A?

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, det kan jo desværre heller ikke blive til mere end kvalificerede gæt.
Jeg går ud fra at de ikke mener der er noget med A?

Nej, det var en fejl i hendes udvikling, måske endda hende æg eller sædcelle, så rent og skær uheld, kunne ske for alle.

Så på den måde skal vi heller ikke frygte noget med en senere graviditet.

Nej det kan de ikke og obduktion er ikke en mulighed, da "beviser" til den tid vil være ødelagt.

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Ellers var de faldet ud inden jeg opdagende dem

Jeg har overalt, selv knæhasen, mega træls, det er dog også blevet utydelige. Jeg har en fed dove creme, det tager det værste, men når de lige giver sig eller der kommer nye, så klør det helt vildt og intet hjælper.

Av, jeg kan godt forestille mig det er mega ubehageligt Har du undersøgt om der findes noget specifikt til strækmærker måske? Måske det kan lindre lidt bedre.. Men har ikke lige hørt om noget

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Av, jeg kan godt forestille mig det er mega ubehageligt Har du undersøgt om der findes noget specifikt til strækmærker måske? Måske det kan lindre lidt bedre.. Men har ikke lige hørt om noget

Tror i hvert fald ikke på, at der findes noget som modvirker det, men måske noget der bedøver huden lidt mere, men pas, har ikke prøvet det store, gider ikke bruger 200 på en creme, som alligevel ikke gør den store forskel

Men sig endelig til, hvis du finder en som med sikkerhed virker.

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Tror i hvert fald ikke på, at der findes noget som modvirker det, men måske noget der bedøver huden lidt mere, men pas, har ikke prøvet det store, gider ikke bruger 200 på en creme, som alligevel ikke gør den store forskel

Men sig endelig til, hvis du finder en som med sikkerhed virker.

Det forstår jeg godt! SKal nok sige til, hvis jeg finder noget  

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Det forstår jeg godt! SKal nok sige til, hvis jeg finder noget  

Super hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.