Vækstscanning og sjov navle-billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MaybeBaby

Og hurraaaa hvis du må gå tiden ud - så kan vi rigtig følges! Ihvertfald til terminsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

***S***

Dejligt med sådan en skøn oplevelse!!

Godt prinsessen vokser som hun skal. og alt ser fint ud!

Og sikke en smuk mavse du har fået dig!

God pinse  

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jaaarmen søde lille De! Hvor er det dejlig læsning og vildt sjovt med navlen. Min går stadig enormt meget indad - tror slet ikke den har tænkt sig at poppe nogle steder! og lækker mave by the way grrrr...

Tak tak, med strækmærker, men har givet op med, at undgå dem.

Det er vist ikke alle der popper ud, min kan vist heller ikke poppe mere ud

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Og hurraaaa hvis du må gå tiden ud - så kan vi rigtig følges! Ihvertfald til terminsdagen

Ja, men godt spørgmål om jeg ikke bliver sat igang 38+0, det håber jeg. Men vi bliver i hvert fald meget tykke sammen

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Dejligt med sådan en skøn oplevelse!!

Godt prinsessen vokser som hun skal. og alt ser fint ud!

Og sikke en smuk mavse du har fået dig!

God pinse  

Mange tak og i lige måde

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Dejligt at hun vokser godt (især benene )

Mon ikke de bliver ved med at følge jer tæt, indtil fødslen?

Skøn mave, og sjov navle
Min poppede aldrig ud, men kæresten kunne se at der virkelig VAR en bund i den, det troede han ellers ikke på

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Dejligt at hun vokser godt (især benene )

Mon ikke de bliver ved med at følge jer tæt, indtil fødslen?

Skøn mave, og sjov navle
Min poppede aldrig ud, men kæresten kunne se at der virkelig VAR en bund i den, det troede han ellers ikke på

Det gør hun i hver fald, hehe. Hovedet holder de dog lidt øje med hver gang, altså flowet i hovedpulsåren.

Jamen hvor tæt? Håber jeg skal se hende tit, men man er jo kun til scanning efter behov og jeg håber jo ikke der er et behov for, at vi skal tage til scanning.

Ja, den er skør, hehe. Ha ha, du har måske en meget dyb navle?

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Sikke en fantastisk update om jeres langbenede modella, som hun jo er Hun er bare en fightertøs. Seje basse Tillykke med resultatet!

Er lidt misundelig på, at din navle er halv poppet ud. Min er så dyb, at det nok aldrig sker

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Sikke en fantastisk update om jeres langbenede modella, som hun jo er Hun er bare en fightertøs. Seje basse Tillykke med resultatet!

Er lidt misundelig på, at din navle er halv poppet ud. Min er så dyb, at det nok aldrig sker

Mange tak

Hehe, jo, det føles mega sjovt det hud der er i "bunden" af navlen Men jeg har så stærkmærker, så går det ikke lige op.

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Mange tak

Hehe, jo, det føles mega sjovt det hud der er i "bunden" af navlen Men jeg har så stærkmærker, så går det ikke lige op.

Jeg har også tænkt på hvor meget fnuller der mon gemmer sig i dybet, som ville være nemt at få ud, hvis navlen poppede ud. Haha

Og jo, det kan vi godt sige! MEN de strækmaver er symbol på noget super smukt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.