Var til scanning igen idag og hvor var det bare hyggeligt og spændende. Lillepigen er overhovedet ikke lille mere, hun er meget større end moar troede hun ville være.
Kan nu sige, at jeg har 1 kg baby i maven
Den store vejer 809 g
Jeg håbede bare over de 700 og så vejer hun så meget, wee. Hun er dog stadig i den lille ende, men tager på som en ener. Jeg er så stolt 
Vi fik også svar på vores spørgsmål. Jeg må som det ser ud nu, gerne gå til termin, men så vil de også sætte mig igang, men byrde hun sin kurve, så skal vi snakke tidlig igangsættelse. Dog frygter jeg lidt, at hvis hun har klaret sig så flot igen de næste 14 dage, at vi "kun" skal til scanning hver 4. uge. Det håber jeg ikke, nyder da at se hende 
Vi fik set hvordan hendes tal passer ind og det er altså lidt sjovt. Er 25+3, men hendes hoved var svarede til 24+1, hendes mave til 25+1 og hendes lårben 26+1, hmm så hun for et lille hoved, normalt størrelse mave og lange ben, hehe, men hvordan andet (bene) med de forældre hun har. 
Vi hørte også hendes puls, både fra nalvestrangen og i hovedpulsåren og der er perfekt flow, wee. Moar kunne dog ikke holde vejret ret længe og tøsen ville heller ikke ligge stille, så det tog flere omgange, at få målt det hele, hehe.
Scanningslægen holdte lige en snakke pause, hvor lillepigen altså synes scanneren var lidt for tæt på hendes hoved, så hun slog bare igennem og ramte klokke klart
, så mig og scanningslægen begyndte og grine og Peter blev lidt jaloux, da han stadig ikke har mærket slag/spark.
Det var en overlæge vi var hos denne gang, wee. Højest sansynlig også han vi skal ind til næste gang.
Det blev lidt langt, ups 
Nårh ja, se lige min skøre navle, den kan ikke poppe helt ud, så den er halvt poppet