Vækstscanning og sjov navle-billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.488 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Kofoed.

Var til scanning igen idag og hvor var det bare hyggeligt og spændende. Lillepigen er overhovedet ikke lille mere, hun er meget større end moar troede hun ville være.

Kan nu sige, at jeg har 1 kg baby i maven Den store vejer 809 g  Jeg håbede bare over de 700 og så vejer hun så meget, wee. Hun er dog stadig i den lille ende, men tager på som en ener. Jeg er så stolt

Vi fik også svar på vores spørgsmål. Jeg må som det ser ud nu, gerne gå til termin, men så vil de også sætte mig igang, men byrde hun sin kurve, så skal vi snakke tidlig igangsættelse. Dog frygter jeg lidt, at hvis hun har klaret sig så flot igen de næste 14 dage, at vi "kun" skal til scanning hver 4. uge. Det håber jeg ikke, nyder da at se hende

Vi fik set hvordan hendes tal passer ind og det er altså lidt sjovt. Er 25+3, men hendes hoved var svarede til 24+1, hendes mave til 25+1 og hendes lårben 26+1, hmm så hun for et lille hoved, normalt størrelse mave og lange ben, hehe, men hvordan andet (bene) med de forældre hun har.

Vi hørte også hendes puls, både fra nalvestrangen og i hovedpulsåren og der er perfekt flow, wee. Moar kunne dog ikke holde vejret ret længe og tøsen ville heller ikke ligge stille, så det tog flere omgange, at få målt det hele, hehe.

Scanningslægen holdte lige en snakke pause, hvor lillepigen altså synes scanneren var lidt for tæt på hendes hoved, så hun slog bare igennem og ramte klokke klart , så mig og scanningslægen begyndte og grine og Peter blev lidt jaloux, da han stadig ikke har mærket slag/spark.

Det var en overlæge vi var hos denne gang, wee. Højest sansynlig også han vi skal ind til næste gang.

Det blev lidt langt, ups

Nårh ja, se lige min skøre navle, den kan ikke poppe helt ud, så den er halvt poppet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

twinny

hvor er det bare skønt for jer...

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hvor er det bare skønt for jer...

Det er dejligt Hehe.

I skal afsted på mandag igen ikk?

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det er dejligt Hehe.

I skal afsted på mandag igen ikk?

Nej først d 22.. De havde ikk tid før...  Også igen d 27...

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Nej først d 22.. De havde ikk tid før...  Også igen d 27...

Øh jo, det er da lidt sent. Men så har i to lige efter hinanden i stedet

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Øh jo, det er da lidt sent. Men så har i to lige efter hinanden i stedet

Jaah, det er underligt.. Men bliver dejligt at se dem med en uges mellemrum..

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jaah, det er underligt.. Men bliver dejligt at se dem med en uges mellemrum..

Det kan jeg godt forstå, hehe.

Anmeld

8. juni 2011

AnneP

Kofoed33 skriver:

Var til scanning igen idag og hvor var det bare hyggeligt og spændende. Lillepigen er overhovedet ikke lille mere, hun er meget større end moar troede hun ville være.

Kan nu sige, at jeg har 1 kg baby i maven Den store vejer 809 g  Jeg håbede bare over de 700 og så vejer hun så meget, wee. Hun er dog stadig i den lille ende, men tager på som en ener. Jeg er så stolt

Vi fik også svar på vores spørgsmål. Jeg må som det ser ud nu, gerne gå til termin, men så vil de også sætte mig igang, men byrde hun sin kurve, så skal vi snakke tidlig igangsættelse. Dog frygter jeg lidt, at hvis hun har klaret sig så flot igen de næste 14 dage, at vi "kun" skal til scanning hver 4. uge. Det håber jeg ikke, nyder da at se hende

Vi fik set hvordan hendes tal passer ind og det er altså lidt sjovt. Er 25+3, men hendes hoved var svarede til 24+1, hendes mave til 25+1 og hendes lårben 26+1, hmm så hun for et lille hoved, normalt størrelse mave og lange ben, hehe, men hvordan andet (bene) med de forældre hun har.

Vi hørte også hendes puls, både fra nalvestrangen og i hovedpulsåren og der er perfekt flow, wee. Moar kunne dog ikke holde vejret ret længe og tøsen ville heller ikke ligge stille, så det tog flere omgange, at få målt det hele, hehe.

Scanningslægen holdte lige en snakke pause, hvor lillepigen altså synes scanneren var lidt for tæt på hendes hoved, så hun slog bare igennem og ramte klokke klart , så mig og scanningslægen begyndte og grine og Peter blev lidt jaloux, da han stadig ikke har mærket slag/spark.

Det var en overlæge vi var hos denne gang, wee. Højest sansynlig også han vi skal ind til næste gang.

Det blev lidt langt, ups

Nårh ja, se lige min skøre navle, den kan ikke poppe helt ud, så den er halvt poppet

Hvor er det bare dejlig aften læsning!!!

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Hvor er det bare dejlig aften læsning!!!

Er glad for jeg lige kunne give dig det, hehe.

Anmeld

10. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Det blev lidt langt, ups

Jaaarmen søde lille De! Hvor er det dejlig læsning og vildt sjovt med navlen. Min går stadig enormt meget indad - tror slet ikke den har tænkt sig at poppe nogle steder! og lækker mave by the way grrrr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.