Vækstscanning og sjov navle-billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det gør hun i hver fald, hehe. Hovedet holder de dog lidt øje med hver gang, altså flowet i hovedpulsåren.

Jamen hvor tæt? Håber jeg skal se hende tit, men man er jo kun til scanning efter behov og jeg håber jo ikke der er et behov for, at vi skal tage til scanning.

Ja, den er skør, hehe. Ha ha, du har måske en meget dyb navle?

Jeg håber for jer, at I kommer til at se hende næsten lige så tit som I har været vant til.

Ja, jeg har en meget dyb navle, og da bunden stille og roligt kom til syne, blev huden meget hurtigt irriteret, det var helt tydeligt, at det ikke var vant til berøring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det gør hun i hver fald, hehe. Hovedet holder de dog lidt øje med hver gang, altså flowet i hovedpulsåren.

Jamen hvor tæt? Håber jeg skal se hende tit, men man er jo kun til scanning efter behov og jeg håber jo ikke der er et behov for, at vi skal tage til scanning.

Ja, den er skør, hehe. Ha ha, du har måske en meget dyb navle?

Jeg håber for jer, at I kommer til at se hende næsten lige så tit som I har været vant til.

Ja, jeg har en meget dyb navle, og da bunden stille og roligt kom til syne, blev huden meget hurtigt irriteret, det var helt tydeligt, at det ikke var vant til berøring

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Jeg har også tænkt på hvor meget fnuller der mon gemmer sig i dybet, som ville være nemt at få ud, hvis navlen poppede ud. Haha

Og jo, det kan vi godt sige! MEN de strækmaver er symbol på noget super smukt! 

Hehe, jeg lagde ikke mærke til det store, den var tom, da jeg så den første gang, var på vej ud.

Hvofor starte de så allerede for et par år siden hehe. Men de klør og gør ondt nogle gange.

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Vi er ikke van til noget Var 3 gange afsted i marts, 1 i april, 1 i maj og skal minimum til 2 her i juni, så ingen rutine der

Det oplever jeg heldigvis ikke. Men det er sjovt og se, hvordan bunden af navlen ser ud, har jeg ikke prøvet før

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Vi er ikke van til noget Var 3 gange afsted i marts, 1 i april, 1 i maj og skal minimum til 2 her i juni, så ingen rutine der

Det oplever jeg heldigvis ikke. Men det er sjovt og se, hvordan bunden af navlen ser ud, har jeg ikke prøvet før

Jeg havde fået ind i hovedet at du blev skannet hver 2.-3. uge

Nå, men jeg håber da at de alligevel tjekker hende med jævne mellemrum

Min navlebund var helt fin og lyserød

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hehe, jeg lagde ikke mærke til det store, den var tom, da jeg så den første gang, var på vej ud.

Hvofor starte de så allerede for et par år siden hehe. Men de klør og gør ondt nogle gange.

Så var der i hvert fald ingen fangst hos dig!

Jamen jeg har jo også strækmærker fra tidligere, de er bare faded ind nu. Tro mig, jeg har haft nogle ordentlige basser på 'håndtagene' og på inderlår osv ... Men har du noget at smøre dem med?

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Jeg havde fået ind i hovedet at du blev skannet hver 2.-3. uge

Nå, men jeg håber da at de alligevel tjekker hende med jævne mellemrum

Min navlebund var helt fin og lyserød

Det er eneæggende tvillinger det bliver det, mine er tveæggende, så det er normalt kun NF, MD og så hver 4. uge efter MD, jeg har dog været til akutscanning grundet en blødning i marts og så købte vi og en i marts Så det er Babystøv der er afsted hver 14. dag

Det gør vi også, tak

Min er helt blød og det kilder HELT VILDT

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Det er eneæggende tvillinger det bliver det, mine er tveæggende, så det er normalt kun NF, MD og så hver 4. uge efter MD, jeg har dog været til akutscanning grundet en blødning i marts og så købte vi og en i marts Så det er Babystøv der er afsted hver 14. dag

Det gør vi også, tak

Min er helt blød og det kilder HELT VILDT

Troede generelt de var mere obs på tvillinger

Ha ha, navler er altså noget underligt noget

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Så var der i hvert fald ingen fangst hos dig!

Jamen jeg har jo også strækmærker fra tidligere, de er bare faded ind nu. Tro mig, jeg har haft nogle ordentlige basser på 'håndtagene' og på inderlår osv ... Men har du noget at smøre dem med?

Ellers var de faldet ud inden jeg opdagende dem

Jeg har overalt, selv knæhasen, mega træls, det er dog også blevet utydelige. Jeg har en fed dove creme, det tager det værste, men når de lige giver sig eller der kommer nye, så klør det helt vildt og intet hjælper.

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Troede generelt de var mere obs på tvillinger

Ha ha, navler er altså noget underligt noget

Det er de også lidt, men tveæggende er "bare" to enkle børn der i mavsen samtidig, derfor er de ikke så obs igen på dem, det er først når plads manglen melder sig, at de scanner ofter. Hvor når de deler moderkage, er risisierne større for alt muligt går galt. Håber det giver mening

Ja, det er det godt nok, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.