Argumenter FOR barn nr. 3... hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

PiaRW

et lille indput jeg lige fandt på, som nok ikke virker, hehe...

"Rigtige mænd får mindst én af hvert køn"

Og alle mænd vil vel være en rigtig mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lou87

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

Forstår godt jeres begge holdninger til det

Og specielt din mands, fordi jeg tror heller ikk selv jeg ville ha der sku være SÅ lang tid i mellem.. for når den sidste af de store, bliver 18 og flytter hjemmefra har i STADIG en i 9-10 år mere
MEN det klart det også er hyggeligt og få en mere..

Jeg har ikke nogen råd anden det bedste for jer er at tale åbent og ærligt sammen om det her.. Der er heller ikk noget værre end og få en lille mere, som så måske "trætter" forholdet mellem jer.

Håber i finder ud af det

Anmeld

24. juni 2011

BinaMor

PiaRW skriver:

et lille indput jeg lige fandt på, som nok ikke virker, hehe...

"Rigtige mænd får mindst én af hvert køn"

Og alle mænd vil vel være en rigtig mænd

aaltså.. manden min har 5 døtre (kun 2 med mig) og jeg plager om nr 3 ved at sige det KU jo være det blev en lille dreng

men det virker ikke for han er overbevist om han er en tøsefar.. og han har nok i de 5 piger han har.

har iøvrigt både prøvet den med  hesten og hunden. fik hesten og en hund er på vej hvis jeg sir til igen

Anmeld

28. juli 2011

BABYPIGEnr4

Venter selv nr. 4, som var en lille smutter. Jeg sagde til manden sidste år, at hvis han ikke ville have nr. 4, så måtte han få klippet strengene og det ville han ikke.

Jeg fik herefter spiral og den faldt så ud, som den også gjorde for 13 år siden (kan ikke tåle p-piller). Jeg er imod abort (for mit eget vedkommende, hvad andre gør må de bestemme) og holdt derfor hårdt på, at barnet skulle til verden. Det kostede flere måneders diskuteren, frustrationer og skænderier og vi var lige ved at gå fra hinanden.

Heldigvis besluttede min mand, at han kone (mig) var for stædig til at lave om på, og for dejlig til at miste. Så nu starter vi forfra. Kunne jeg vælge om, så var jeg ikke blevet gravid, men nu var det ikke noget valg i min verden.

Alting går godt nu og har gjort det siden 3 måned. Er 6 mdr. henne nu.

Held og lykke til dig

Anmeld

29. juli 2011

SjeBets

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

Puha jeg kender problematikken, manden har så bare ikke sagt han ikke vil have flere, men vi har 4 til sammen. og her på det sidste har det godt nok trukket i mine æggestokke, men så lånte jeg min skønne nevø på 14 mdr, en fantastisk knægt, dog noget usikker og pylret. Og han fik mig til at indse hvor meget jeg elskede at mine er blevet så store og kan så meget selv, jeg duer nok bare ikke til de helt små synes de er skønne .. men nøj det var guld at kunne aflevere ham til moderen igen. 

Og har også et bonus barn på 2 snart 3 så har da stadig småbørn i huset .....

Desuden hader jeg at være gravid og føde

Håber da du finder vinder argumentet, men kan godt følge ham i hans argument. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.