Argumenter FOR barn nr. 3... hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mor til Mike

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

At det er den bedste gave han kan give dig, og at han gør dig ekstremt lykkelig hvis du må få en lille ny. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

mamalicious

SanneBoe skriver:

Her har jeg brugt min alder, "Jeg er da ikke færdig med at få børn som 24-årig"

Der ska da li gøres et sidste forsøg på at lave en lillesøster...engang, vi er dog enige om at det ikke ska være før om nolge år, da vi jo li pludselig fik 2 herlige drenge i 2010

Uuuh Ja - den var god !!!

Men jeg er 32, så jeg tror ikke den kan bruges

Måske jeg faktisk snart er for gammel .....

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Misselbek skriver:

At det er den bedste gave han kan give dig, og at han gør dig ekstremt lykkelig hvis du må få en lille ny. 

Det er jo det det er !!!!...

Men det skal også være en gave for ham

Anmeld

9. juni 2011

Hvem?

mamalicious skriver:

Uuuh Ja - den var god !!!

Men jeg er 32, så jeg tror ikke den kan bruges

Måske jeg faktisk snart er for gammel .....

Ork, så  kan du jo sagtes bruge den med alderen, for gammel er du hvert fald ikke i mine øjne

Ellers så må du jo li sige til ham, at det ku da være sjovt med en bette pige i huset.

Anmeld

9. juni 2011

LC

Inden jeg fik overtalt min mand helt til det først barn, havde jeg til jul og min fødselsdag, givet ham en ønskeseddel hvor det eneste der stod på var en baby... Og han har det svært med at finde på gaver, så det var lidt hårdt for ham, men tror også det hjalp ham til at indse hvor meget jeg ønskede mig det

Men det der overtalte manden helt var faktisk at vi var på barselsbesøg, og så en lille 9 dage gamel pige. Så var han solgt... Så måske du skal arbejde lidt i at få besøg af veninder eller familie der har små babyer. Som han kan holde.

Så får han måske lysten tilbage til også selv at få sådan en lille en igen

Anmeld

9. juni 2011

Sakris

Jeg er kun i på barsel med nr et, så mine forslag er meget dårlige, men du bad jo om alle argumenter  haha...

Håber du på et tidspunkt får ham overtalt på en måde. Ønsker også en børneflok på 3 skønne unger engang

- Den næste kunne blive en pige, det kunne være hyggeligt at prøve 

- Der er to store til at hjælpe hvis lokummet brænder en dag. 

- Nu har i økonomien og pladsen til en ekstra miniput

- Det er godt for DK, hvis der bliver født nogle skønne unger der kan bærer DKs fremtid

- Der er masser af tid til at hygge om en lille ny, fordi man er mere på plads i livet.

- I er heldige at bo i dk med gode barselsmuligheder... Og når nu man kan hvorfor så ikke?

- Trussel om at du vil have en hest så?

- Det er ikke så slemt med barn nr. 3 i forhold til hus og bil, for der er oftest plads.

- Også ville der være et vidunder mere at hygge om, kramme og kysse :-)

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

mamalicious skriver:

Ha ha ha.... Ja den burde give BINGO

Hvor ER du fantastisk .......

LOL

Mange tak 

Anmeld

9. juni 2011

DenLykkelige

Sakris skriver:

Jeg er kun i på barsel med nr et, så mine forslag er meget dårlige, men du bad jo om alle argumenter  haha...

Håber du på et tidspunkt får ham overtalt på en måde. Ønsker også en børneflok på 3 skønne unger engang

- Det er godt for DK, hvis der bliver født nogle skønne unger der kan bærer DKs fremtid

- Der er masser af tid til at hygge om en lille ny, fordi man er mere på plads i livet.

- I er heldige at bo i dk med gode barselsmuligheder... Og når nu man kan hvorfor så ikke?

- Det er ikke så slemt med barn nr. 3 i forhold til hus og bil, for der er oftest plads.

Undskyld for OT, men OMG..

Jeg må seriøst bruge den med hesten!   GENIALT!

Er flad af grin!!!

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Sakris skriver:

Ja det var lige nøjagtigt masser af den slags

ha ha ha... er vild med heste argumentet !!!

Griner meget højlydt !!!

Anmeld

9. juni 2011

Skouboe

Jeg kan sagtens følge din mand... allerede da jeg fik nummer 2 føltes det som at blive slået hjem i Ludo..

Men når de så bliver 6 måneder eller deromkring og begynder at give noget igen, er det bare så fantastisk.

Tænk sig at I kan få lov til at opleve verden helt forfra en gang til igennem et barns øjne? Det er da nok den største gave I kan give hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.