Argumenter FOR barn nr. 3... hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.531 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

mamalicious

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Risen

Manden må få lov at købe en lækker ny bil, for det får i brug for med en 3  Ej er helt tom for ideer lige nu, men bare det at du ønsker det brændende må da rykke bare lidt i ham 

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Risen skriver:

Manden må få lov at købe en lækker ny bil, for det får i brug for med en 3  Ej er helt tom for ideer lige nu, men bare det at du ønsker det brændende må da rykke bare lidt i ham 

Ha ha..... Ja noget for noget !!!

Nej.... Ville jo helst, hvis jeg egentligt bare kunne få hans lyst frem igen. Han har ombestemt sig - for ca. 2 år siden.

Vil bare gerne kunne give ham en øjenåbner, så hans lyst blomstrede frem igen !!! - Vil ikke have børn med en mand, som ikke ønsker det.......

Kom endelig frem med ALLE argumenter !!!!!!

Anmeld

9. juni 2011

aya-zia

mamalicious skriver:

Ha ha..... Ja noget for noget !!!

Nej.... Ville jo helst, hvis jeg egentligt bare kunne få hans lyst frem igen. Han har ombestemt sig - for ca. 2 år siden.

Vil bare gerne kunne give ham en øjenåbner, så hans lyst blomstrede frem igen !!! - Vil ikke have børn med en mand, som ikke ønsker det.......

Kom endelig frem med ALLE argumenter !!!!!!

hehe kan dine drenge ik sige til ham at de virkelig VIRKELIG ønsker sig en lillesøster... eller bror selvfølgelig... ?

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

aya-zia skriver:

hehe kan dine drenge ik sige til ham at de virkelig VIRKELIG ønsker sig en lillesøster... eller bror selvfølgelig... ?

Jo det var selvfølgelig også en idè

Kom endelig med flere

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Hehehehehe

Jeg kan nu godt forstå din mands udtryk, for man bliver altså slået hjem i luddo  Hvis han ikke har lyst til flere børn, så er den vel ikke længere, tænker jeg.

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Mi skriver:

Hehehehehe

Jeg kan nu godt forstå din mands udtryk, for man bliver altså slået hjem i luddo  Hvis han ikke har lyst til flere børn, så er den vel ikke længere, tænker jeg.

Aaaargh... jamen det havde han jo !!!......

Jeg ved ikke om det er fordi, at jeg har været for ivrig - at han har ombestemt sig.

Eller at han pludselig synes at drengene er blevet for store.

Men jeg er SLET IKKE færdig med at få børn !!!!!!!

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

"Når så mange andre kan få nr 3...hvorfor så ikke os?" 

Kærligst
Sussie

(Som har 3 stks)

Anmeld

9. juni 2011

Hvem?

Her har jeg brugt min alder, "Jeg er da ikke færdig med at få børn som 24-årig"

Der ska da li gøres et sidste forsøg på at lave en lillesøster...engang, vi er dog enige om at det ikke ska være før om nolge år, da vi jo li pludselig fik 2 herlige drenge i 2010

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

SussieThyssen skriver:

"Når så mange andre kan få nr 3...hvorfor så ikke os?" 

Kærligst
Sussie

(Som har 3 stks)

Ha ha ha.... Ja den burde give BINGO

Hvor ER du fantastisk .......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.