Argumenter FOR barn nr. 3... hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

mamalicious

CSDK<3 skriver:

Undskyld for OT, men OMG..

Jeg må seriøst bruge den med hesten!   GENIALT!

Er flad af grin!!!

Den er SKØN......

Tror han ville falde om... EN HEST

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Sakris

CSDK<3 skriver:

Undskyld for OT, men OMG..

Jeg må seriøst bruge den med hesten!   GENIALT!

Er flad af grin!!!

Ja, den kan jo være lige så dyr og tage meget mere tid ude af huset, med mindre man vil have den hjemme i stuen. 

Anmeld

9. juni 2011

Aagaard

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

Hmmm ja, det er måske lidt svært MEN
jeg har da en lille en, jeg og mine søskende var med til hjemmefødslen af vores mindste bror! Det var en KÆMPE og FANTASTISK oplevelse!
Jeg var omkring 10, da han blev født og det har taget rigtig meget af min "angst" for fødsler. Det blev helt afmystificeret og fanastisk!

Så om ikke andet så er det en kæmpe oplevelse for de ret store søskende.

Line

Anmeld

9. juni 2011

Sakris

mamalicious skriver:

Ja det var lige nøjagtigt masser af den slags

ha ha ha... er vild med heste argumentet !!!

Griner meget højlydt !!!

Anmeld

9. juni 2011

DenLykkelige

mamalicious skriver:

Den er SKØN......

Tror han ville falde om... EN HEST

Jeg tror seriøst hvis det var mig der fik det ultimatum, hest eller baby som mand af min kone?
- Så havde jeg nok for sjov sagt at hun bare kunne hoppe ud efter en pony! LOL!

Anmeld

9. juni 2011

miinimeal

-han kan vinde i ludo når han bliver gammel og når jeres 3 barn er blevet et par år(:

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Skouboe skriver:

Jeg kan sagtens følge din mand... allerede da jeg fik nummer 2 føltes det som at blive slået hjem i Ludo..

Men når de så bliver 6 måneder eller deromkring og begynder at give noget igen, er det bare så fantastisk.

Tænk sig at I kan få lov til at opleve verden helt forfra en gang til igennem et barns øjne? Det er da nok den største gave I kan give hinanden.

Uuuuh der blev mine øjne liiige lidt blanke !!!

Vel sagt ...... Det må absolut rokke lidt i ham !!!!!

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

alberts mor<3 skriver:

-han kan vinde i ludo når han bliver gammel og når jeres 3 barn er blevet et par år(:

Jeps.... synes iøvrigt at Ludo er et tarveligt spil !!!!

Anmeld

9. juni 2011

miinimeal

mamalicious skriver:

Jeps.... synes iøvrigt at Ludo er et tarveligt spil !!!!

bestemt(;

Anmeld

9. juni 2011

kkk

mamalicious skriver:

Kære alle I skønne Q

Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.

Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.

Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...

MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....

SO WHAT TO DO ??????

Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem

Altså, der er jo mange veje at gå...

I et vist omgang har din mand jo ret - at det er ligesom at blive slået hjem i Ludo, men den kan vendes rundt: Det er ligesom at strække et enormt dejligt og hyggeligt spil lidt længere - det vil jo reelt være fuldstændig slut lige om et øjeblik, og hvad sidder I så tilbage med??

Nu ved jeg ikke hvor gammel din mand er, men for min mand har det virket fantastisk at blive konfronteret med at han om få år sidder tilbage uden små børn og må begynde at se sig selv i øjnenen som "ikke-småbørns-far", men som en af de der midaldrende mænd der har store og måske endda voksne børn... Man kan jo bliver 'gammel før tid'

Et andet trick som virker glimrende på mig selv (for her hjemme er det i virkeligheden mig der er blevet overtalt til både nr. 3 og nr. 4) er at lade som om du ikke gider flere børn...

Og ellers må du ty til den med hesten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.