mamalicious skriver:
Kære alle I skønne Q
Jeg har i den grad brug for jeres hjælp.
Min mand og jeg har 2 drenge sammen på snart 12 og 9 år.
Jeg ønsker mig brændende ...og har længe gjort det, barn nr. 3. Jeg mangler at gå gravid 1 sidste gang, føde hjemme ( som planlagt ved de 2 andre fødsler ) og have en baby i vores hus. - Vi boede i lejlighed, da drengene var små. Synes det kune være en fantastisk afslutning...
MEN.... min mand synes det er lidt som at blive slået hjem i ludo....
SO WHAT TO DO ??????
Kast jeres bedste og mest indlysende argumenter efter mig, så jeg kan benytte mig af dem 

Altså, der er jo mange veje at gå...
I et vist omgang har din mand jo ret - at det er ligesom at blive slået hjem i Ludo, men den kan vendes rundt: Det er ligesom at strække et enormt dejligt og hyggeligt spil lidt længere - det vil jo reelt være fuldstændig slut lige om et øjeblik, og hvad sidder I så tilbage med??
Nu ved jeg ikke hvor gammel din mand er, men for min mand har det virket fantastisk at blive konfronteret med at han om få år sidder tilbage uden små børn og må begynde at se sig selv i øjnenen som "ikke-småbørns-far", men som en af de der midaldrende mænd der har store og måske endda voksne børn... Man kan jo bliver 'gammel før tid'

Et andet trick som virker glimrende på mig selv (for her hjemme er det i virkeligheden mig der er blevet overtalt til både nr. 3 og nr. 4) er at lade som om du ikke gider flere børn... 
Og ellers må du ty til den med hesten 
Anmeld