Valle81 skriver:
Der er SERIØST fandmer noget galt i Danmark!!!!
Tænk at børns tarv hænger på kommuners økonomi - rig kommune tager børnenes tarv og fattig kommune ingen tarv. Det er sygt sygt sygt - det er sku DANMARKS ansvar at børn har det godt - det skal sku da ikke afhænge af kommunernes økonimi.¨
Hvordan kan materiale i så GROV en sag gå tabt når de flytter - hvordan kan man sige vi laver en §50 undersøgelse, nej vi flytter - nå okay her er så 46.000 i indskud!!! Nej det skal fandme hedde: i tager ingen steder før i er undersøgt i hoved og røv.
Jeg er røstet røstet røstet og så bruges der så sindsygt mange penge på fx bare for at sammenligne cecilaya og mor - en ung mor som ud fra hvad vi ser - behandler sin datter godt er kærlig osv - men der snakkes om tvangsfjernesle - og der erbekymrede pga manglende rytme i hverdagen osv:
Jeg er seriøst ved at kaste op - her er der underretning på underretning på underretning om demest uhyggelige ting - men INTET SKER!!!
NEJ, håber seriøst at der sker noget drastisk i Danmark og at sagsbehandlere fremover skider på økonomi og tvingersig adgang til børn!!!
Christina,
jeg de helt samme tanker og menninger omkring tingene som dig.. og det du nævner med hannh sad jeg og tænkt på da jeg så progammet..
det er virkelig rystende at det kan ske i Danmark.
men også det at de ikke engang griber ind da datteren selv skriver til dem..
nej nej hun skal da lige omkring politiet først før der sker noget
jeg brander af vrede indvendig over det.
Anmeld