Brønderslevsagen - Føj for en omgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

mor-til-vanessa

det var så klamt.

forfærdeligt at kommunen "vasker" hænder og siger de ikke kunne gøre noget. det kunne de jo godt, hvis de gad tage sig sammen. altså hvor bliver jeg gal!

sikke et godt system vi har i velfærdsdanmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

eElak

metski83 skriver:

Jeg forstår det virkleig heller ikke. Hvordan kan man sætte børn i verden, og så behandle dem som skidt.

Og kommunen må godt nok have en grim smag i munden.

Var det ikke en plejefamilie?

jeg nåede desværre ikke at se udsendelsen.... :-( 

Anmeld

6. juni 2011

Faith

Føj hvor havde de forskellige kommuner travlt med at fralægge sig ansvaret! Hvor er det forkasteligt at familien bare kan flytte fra sted til sted uden at der følges op på en skid. Det er lidt "Ude af øje, ude af sind". Hende sagsbehandleren med det mørke krøllede hår var da til at lukke op og skide i. Hun kunne overhovedet ikke argumentere for sin sag. Tror godt hun var klar over at hun i den grad havde skidt i nælderne.

Anmeld

6. juni 2011

bonanza

Jeg er så pisse gal! Hvad fanden sker der for de lorte kommuner? Hold nu op hvor er det pinligt at være dansk statsborger lige nu:-( det er simpelhen så dårligt at de børn er blevet overset så længe og af så mange forskellige mennesker der skal forstille at arbejde med mennesker!!!!!Føj føj føj siger jeg bare.

Anmeld

6. juni 2011

Lisbeth85

Det værste er, at når det findes et sted i DK, så er der helt sikkert også flere eksempler andre steder... føøøj! Det er bare sååå synd for de børn, som bliver ødelagt på det groveste

Anmeld

6. juni 2011

metski83

Valle81 skriver:

Der er SERIØST fandmer noget galt i Danmark!!!!

Tænk at børns tarv hænger på kommuners økonomi - rig kommune tager børnenes tarv og fattig kommune ingen tarv. Det er sygt sygt sygt - det er sku DANMARKS ansvar at børn har det godt - det skal sku da ikke afhænge af kommunernes økonimi.¨

Hvordan kan materiale i så GROV en sag gå tabt når de flytter - hvordan kan man sige vi laver en §50 undersøgelse, nej vi flytter - nå okay her er så 46.000 i indskud!!! Nej det skal fandme hedde: i tager ingen steder før i er undersøgt i hoved og røv.

Jeg er røstet røstet røstet og så bruges der så sindsygt mange penge på fx bare for at sammenligne cecilaya og mor - en ung mor som ud fra hvad vi ser - behandler sin datter godt er kærlig osv - men der snakkes om tvangsfjernesle - og der erbekymrede pga manglende rytme i hverdagen osv:

Jeg er seriøst ved at kaste op - her er der underretning på underretning på underretning om demest uhyggelige ting - men INTET SKER!!!

NEJ, håber seriøst at der sker noget drastisk i Danmark og at sagsbehandlere fremover skider på økonomi og tvingersig adgang til børn!!!

Christina,

Kan kun give dig ret, det er virkelig rystende at sådan noget kan ske, og kan lade sig gøre i Danmark.

Og fatter simpelthen ikke, at de indberetninger ikke bliver taget alvorligt.

Stakkels stakkels børn

Anmeld

6. juni 2011

Troldepussen

KaLee skriver:

Nej det var ikke en pleje familie, moderen havde "medbragt" en dreng, faderens store pige flyttede til senere, og så avlede de 8 stk sammen.

Anmeld

6. juni 2011

Faith

KaLee skriver:

Nej de var ikke plejefamilie. Forældrene fik 8 børn sammen og så havde de hver et fra tidligere forhold.

Anmeld

6. juni 2011

eElak

6. juni 2011

metski83

Tænk at de kan få lov at få så mange børn, og behandle dem så dårligt uden at nogen griber ind.

Mangler virkelig ord, for sådan noget grusomhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.