Brønderslevsagen - Føj for en omgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

metski83

Nej hvor er det bare forfærdeligt, og hvor har jeg da bare ondt af de børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sne190810

Det er uhyggeligt så grotesk det hele er.

Anmeld

6. juni 2011

132319

Jeg er bare tom for ord 

Anmeld

6. juni 2011

L.J.L

Forærdeligt at der ikke blev gjort noget noget før, og klamt at det hele kommer til at handle om penge! Der må sidde nogle sagsbehandlere rundt omkring og have en rigtig grim smag i munden, føj!!!

Anmeld

6. juni 2011

metski83

sne190810 skriver:

Det er uhyggeligt så grotesk det hele er.

Fuldstændig, utroligt det kan komme så vidt.

Anmeld

6. juni 2011

metski83

132319 skriver:

Jeg er bare tom for ord 

Det er så rystende

Anmeld

6. juni 2011

nilletøz

Det er så forfærdeligt det de børn har været udsat for..

Jeg føler virkelig med de børn. Hvordan kan forældre behandle deres børn på den måde... 

Stakkels stakkels børn

Anmeld

6. juni 2011

metski83

Lauritz skriver:

Forærdeligt at der ikke blev gjort noget noget før, og klamt at det hele kommer til at handle om penge! Der må sidde nogle sagsbehandlere rundt omkring og have en rigtig grim smag i munden, føj!!!

Virkelig utrolig der ikke er sket noget før

Anmeld

6. juni 2011

Valle81

Der er SERIØST fandmer noget galt i Danmark!!!!

Tænk at børns tarv hænger på kommuners økonomi - rig kommune tager børnenes tarv og fattig kommune ingen tarv. Det er sygt sygt sygt - det er sku DANMARKS ansvar at børn har det godt - det skal sku da ikke afhænge af kommunernes økonimi.¨

Hvordan kan materiale i så GROV en sag gå tabt når de flytter - hvordan kan man sige vi laver en §50 undersøgelse, nej vi flytter - nå okay her er så 46.000 i indskud!!! Nej det skal fandme hedde: i tager ingen steder før i er undersøgt i hoved og røv.

Jeg er røstet røstet røstet og så bruges der så sindsygt mange penge på fx bare for at sammenligne cecilaya og mor - en ung mor som ud fra hvad vi ser - behandler sin datter godt er kærlig osv - men der snakkes om tvangsfjernesle - og der erbekymrede pga manglende rytme i hverdagen osv:

Jeg er seriøst ved at kaste op - her er der underretning på underretning på underretning om demest uhyggelige ting - men INTET SKER!!!

NEJ, håber seriøst at der sker noget drastisk i Danmark og at sagsbehandlere fremover skider på økonomi og tvingersig adgang til børn!!!

Christina,

Anmeld

6. juni 2011

metski83

nilletøz skriver:

Det er så forfærdeligt det de børn har været udsat for..

Jeg føler virkelig med de børn. Hvordan kan forældre behandle deres børn på den måde... 

Stakkels stakkels børn

Jeg forstår det virkleig heller ikke. Hvordan kan man sætte børn i verden, og så behandle dem som skidt.

Og kommunen må godt nok have en grim smag i munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.